Przejdź do głównej zawartości

Lato z Le Petit Marseillais zostaje na dłużej


We wcześniejszym poście możecie się dowiedzieć o kampanii ambasadorskiej Le Petit Marseillais oraz o testowanych przeze mnie produktach: TUTAJ.  Malina i Piwonia.. Cudo. Tak bardzo mi się spodobała ,że kiedy dowiedziałam się o promocji w osiedlowym sklepie bez zastanowienia kupiłam. Idąc tam modliłam się żeby była cudownie pachnąca malina. No i była.

Postanowiłam też spróbować innych wariantów zapachowych. Dostępna była biała brzoskwinia, mandarynka oraz limonka czy pomarańcza. Wybrałam jednak limonkę i mandarynkę. Ma naprawdę orzeźwiający zapach. Dobrze się pieni, oczyszcza i delikatnie nawilża. Zapach zostaje co najmniej na kilka godzin. Ma pH neutralne dla skóry i jest testowana dermatologicznie. Baza myjąca jest pochodzenia roślinnego.

Mandarynka i limonka to kolejny żel o rewelacyjnym zapachu przypominającym o lecie. Idealny nawet w zimę. Wszystkich zachęcam do zarejestrowania się w portalu dla ambasadorek o TU oraz do zaglądania na nasz fanpage TU

Komentarze

  1. Lubie tą firmę i jej produkty pokecam


    Sylwia Walczak Dadacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinia super spróbowałam o zapachu mandarynki i limonki jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie udało mi załapać do testów, więc postanowiłam sama zrobić test. Niestety w Nl ta marka nie jest zbyt popularna i w sumie w tylko jednym sklepie udało mi się ją odnaleźć. Wybrałam białą brzoskwinie, bo mi najładniej z dostępnych zapachów podpasowal. Nie wysuszal mojej skóry więc sprawdził się na mojej kapryśnej skórze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zostałam ambasadorka LPM i dostalam kilka żeli w kampanii. Muszę przyznać są suuuuuper 😀 pachną cudnie, oraz świetnie nawilżają ciało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez bym chetnie przetestowala zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez bym chetnie przetestowala zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być obłędny. Niestety przez chorobę ominęła mbie kampania, ale dzięki opinii wiem który zapach warto kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambasadora le petit marseillais jestem po raz drugi limonka i brzoskwinia ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Malina mój numer 1 :)♡
    Zuza La

    OdpowiedzUsuń
  10. nie testowałam jeszcze ale słyszałam że są swietne !

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe zapachy, przypominające lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. że uwielbiam maliny to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kończę już czwartą wersję zapachową ;)
    I chyba Mąż mi podbiera malinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są świetne samaa ich używm , najczęściej kupuję mandarynka zz limonką

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie i długo pachną są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam :) my jestesmy za mandarynka z liminka . Super zapach . Pozdrawiam Patrycja Goldberg

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie orzeźwiające zapachy...ale szczerze, nie miałam z nimi do czynienia...RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja obecnie mam dwa zapachy właśnie Mandarynka i Limonka oraz Mleczko Waniliowe. Są cudne i już dawno nie trafiłam na tak dobry i wydajny żel pod prysznic. A w sumie kupiłam bo były na promocji i szczerze myślę że zostane przy tej marce

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie natomiast uczulaly te żele oraz wysuszaly skórę bo jestem alergiem na maxa na wszystko uczulona. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie ich zele pod prysznic. Ladnie pachna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.