Przejdź do głównej zawartości

Płyn do prania SURF


Płyn do prania Surf poznałam przez wzięcie udziału w przetestowaniu produktu. Otrzymałam przez pomyłkę dwie próbki Tropical Lily, a trzecia natomiast trafiła do mamy. Początkowo byłyśmy sceptycznie nastawione. Pierwsze pranie pięknie pachniało ale w dotyku przypominało papier ścierny. Drugie było miękkie ale nie pachniało. Zapach był wręcz odpychający. Mama wyprała pościel i nie miała większych zastrzeżeń. 

Obie napisaliśmy opinie i otrzymały śmy pełnowartościowe produkty. Po dłuższym używaniu mogę stwierdzić, że:

-Płyn pachnie bardzo ładnie
-wyprane ubrania czy pościel są normalne, nie są miękkie ani szorstkie
- Zapach utrzymuje się bardzo krótko, chwilę po powieszeniu prania zapach się ulatnia.. 
- NIE odpiera plam!
- starcza na mniej niż 20 pran choć to zależy jak dozujemy


Najważniejsza dla mnie kwestia dotyczy plam.. Niestety na tym polu Surf się kompletnie nie sprawdza. Ślady po błocie, trawie, herbacie czy nawet zwykłym piasku, kurzu nie schodzą. Dla porównania podczas prania w Vizirze wszelkie plamy schodziły. Nie wiem jak sprawdza się proszek czy kapsułki tej firmy ale płynu nie polecam. Za tą cenę można znaleźć coś lepszego lub parę złotych dołożyć i mieć dobry środek do prania. Można się skusić ewentualnie na zakup dla ładnego zapachu, który niestety zaraz znika..

Jakie są Wasze odczucia? 




Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze okazji przetestować tego płynu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uzywam kapsulki i powiem ze zapach jest ok trzyma gdzies okolo tygodnia palm nie dopiera calkiem pranie czy posciel nie jest szorska a mi starcza na 32 prania bo tyle kapsulek jest w opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowałam kapsułkę tego specyfiku ale przy takiej strercie prania nie zauwazyłam jakiś wspaniałych właściwości. Byłam bardzo ciekawa jak się u ciebie sprawdził. Odpplamianie i zapach towarzyszący odzieży to chyba najważniejsze punkty, którymi się kieruję przy wyborze płynu do prania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie ubrania brzydko pachną po upraniu :/ nie wiem może nie umiem dobrać płynu do płukania, ale próbowałam z 6 i żaden nie pasował. Codzienne pranie się spierało a coś więcej już nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie ten płyn ma nieprzyjemny zapach i w opinii konkursowej napisałam prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach jest tylko chwilowy plamy zostają efekt nie zbyt po praniu

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE MIAŁAM OKAZJI PRZETESTOWAĆ TEGO PŁYNU :)


    OdpowiedzUsuń
  8. Ja testowałam próbkę i jak to zwykle z próbkami u mnie bywa nie zauważyłam jakichś specjalnych rewelacji,no poza zapachem.Jednak mogło to być spowodowane również tym że to co przepierałam używając jej nie było brudne ale wymagało zwykłego odświeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Surf jest świetny. Ubranka pięknie pachną.
    Choć ostatnio miałam okazję wypróbować coś extra i rzeczy po tych perełkach pachną jeszcze bardziej i mega długo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi zapach nie pasuje ;/
    Działa też średnio jak na moje oczekiwania...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kiepski, zapach owszem ładny ale tylko na mokrym praniu później wcale go nie czuć, plam również nie spiera, nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Ubranka wlasnie nie smierdza. ..tylko ladnie pachna

    OdpowiedzUsuń
  13. pachniał ładnie ale krótko ale pościel w nim wyprana była fajnie mięciutka i to bez dodawania płynu zmiękczającego

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu to płyn - nie ma szans na dopranie tak efektywnie, jak za pomocą proszku.
    Jeśli o plamy rzecz idzie, ja przed praniem stosuję sprawdzony odplamiacz, ponieważ jeszcze nie miałam proszku, który poradziłby sobie z różnego rodzaju plamami.
    Zapach płynu Surf jest przyjemny, ale bardzo szybko się ulatnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy go do testowania i myślę że nie jest dobry zapachu prawie nie czuć posłuchaj były tak są

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja znam tylko chusteczki do plam i są bardzo przydatne...a co do płynów do plam to vanisz najlepszy i niezastąpiony w moim domu ...RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zamówiłam próbkę i efektu wow nie było. Zapmniałam o opinii ale kupiłam go na promo w Biedronce. Zgubiłam gdzieś dozownik ale tego płynu trzeba nalać sporo coś ok półtora dozownika...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używałam kapsułek u mnie również nie było efektu wow tylko tyle ze był w Carrefour na przecenie to spróbowałam bo tak to reklamował ze myślałam że będzie jakiś efekt Wow co za cudo .. no ale faktycznie plam nie odpiera , glupiego lekkiego zabrudzenia nie wjem czym bo bylo to dawno , natomiast zapach utrzymywał sie około 3dni . Ciuchy były normalne ani miękkie ani szorstkie. Raczej więcej nie skorzystam z mega przeceny na Surf

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie próbowałam go jeszcze. Ostatnio zaczęłam uzywac Coccolino i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. 100% prawdy, na innych stronach same bzdury piszą że jest świetny itd np http://polki.pl Dzięki temu wiem że to strona sponsorowana przez firmy i słowa prawdy tam nie ma... Żel mimo wlania 2xwięcej niż dawka w tabelce-nie pieni się w pralce i nie dopiera prań,zapach chwilowo ładny. Nigdy więcej nie kupię. Nie wiem jak jest z innymi żelami ale proszek jest najlepszy(tej firmy nie używałam jeszcze)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przereklamowany produkt ,nie usuwa żadnych plam, stokroć lepiej dopiera plamy chocby Persil color.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.