Przejdź do głównej zawartości

LOU PRE chemia do domu sprawdza się!

Dziś chcę Wam przedstawić produkty idealne do sprzątania.  Firme Lou Pre poznałam dzięki Niezależnemu partnerowi Lou Pre International Justynie. Możecie zajrzeć na jej fanpage i zobaczyć całą ofertę, w której znajdują się także perfumy dla Pań jak i dla Panów.  Zbliżają się święta więc jest to świetna okazja do zakupu prezentu. Zapraszam więc TU.  


Na pierwszy ogień poszedł odtłuszczacz. Moja kuchnia jest wiecznie brudna.  Jestem straszną sierota, która zawsze coś rozleje szczególnie na kuchence.  Przeważnie jest to tłuszcz podczas smażenia czy woda z gotowanych ziemniaków lub kalafiora. Często też kapie mi sos i zupa. Do tego P gdy smaży coś to wszędzie mam pełno tłuszczu. Nawet na kafelkach. Ze wcześniejszego płynu do tłuszczu nie byłam zadowolona. Musiałam czekać, a później szorować. Nie wszystko schodziło. 
Odtłuszczacz Lou Pre bardzo mi się spodobał pod względem wielkości oraz zapachu. Jest duży i wydajny. Nie kosztuje wiele bo tylko 19,95 zł za 750 ml przy czym mój poprzednio używany kosztował około 14 zł za niecałe 500ml. W kwestii zapachu muszę przyznać, że jest świetny.  Kompozycja zapachowa zawiera mango, frezje, gruszkę i melon. Zapach jest przyjemny i lekki. Po sprzatnieciu kuchni wszędzie się unosił. 



Tak wyglądała kuchenka przed umyciem. Sos, tłuszcz, piana z ziemniaków. Kilka dni nie sprzątana przez chorobę i lenistwo.  


Syn bardzo chciał mi pomóc w sprzątaniu.  Pozwoliłam więc na to mając na uwadze głównie, to że zapach odtłuszczacza nie podrazni mu oczu. 


Zaledwie chwilę po spsikaniu mogliśmy już myć kuchenkę. Nie trzeba było nic szorować. Wystarczyło lekko przetrzeć gąbką. Pod palnikami nazbierało się trochę brudu plus pozostałości po niedoczyszczeniu przez poprzedni środek czystości więc chwilę musiałam odczekać i lekko szorować.  


Efekt po sprzatnieciu był bardzo zadowalający. Jeszcze nigdy nie miałam tak czystej kuchenki. Do tego pachnące! Odtłuszczacz Lou Pre zadziałał bardzo dobrze. Zszedł zaschniety tłuszcz i brud. Nawet pod palnikami, a z tym miałam zawsze problem. 


Również mój czajnik odzyskał dawny blask. Zszedł zaschniety tłuszcz, którego nie mogłam się pozbyć. Bez problemu także doczysciłam blaty i kafelki.  Z czystym sumieniem polecam odtłuszczacz tej firmy. Jest genialny! 


Bardzo praktyczny okazał się również płyn do mebli laminowanych o zapachu bambusa, zielonej herbaty, trzciny cukrowej i nut morskich. Jego pojemność to 750 ml,  a kosztuje 16,90 zł. 
Pięknie pachnie, nie zostawia smug. Poradził sobie z plamami po mleku. Córka bardzo lubi się bawić butlami i kiedy tylko może chlapie mlekiem czy piciem gdzie tylko się da. 
Zadowolona jestem także z efektu jaki pozostawił na moim starym stole. W końcu zaczął się błyszczeć i mam pewność,  że jest czysty. 


Odtłuszczacz Lou Pre jak i płyn do mebli laminowanych sprawdziły się w 100%. Jestem bardzo zadowolona. Myślę, że już przy nich pozostanę i jak się skończą zakupie nowe.  Polecam z czystym sumieniem. Warto wypróbować bo są świetne i Ty również będziesz zadowolona ze LŚNIĄCEGO I PACHNACEGO domu! :-)

Komentarze

  1. Mam płyn do czyszczenia ekranów z tej firmy ;) koleżanka miała katalog i zamówiłam tak na spróbowanie i jestem bardzo zadowolona z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki odtłuszczacz by mi się przydał do mojej tymczasowej kuchenki dwupalnikowej, bo nijak nie da się jej doczyścić. Dziękuję za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten odtluszczacz to i mi by się przydał..... rzadko który zadowala....

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki odtłuszczacz to i ja bym chciała! Ja Goda

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę ja też strasza sierota wiecznie wszystko brudne na około kuchenki i jak i cala ona ! Efekt końcowy świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki by mi sie przydal do kuchenki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydał by się ten odtluszczajacy środek...szału dostaje mając kuchenke/czajnik
    Basia Kt

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś idealnego do mojego domu. Nie trafiłam jeszcze na taki, który byłby skuteczny. I ciągle walcze z tluszczem i plamami. A ten jeszcze pachnie. Super sprawa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego. 

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics