Przejdź do głównej zawartości

Perfumy Glantier dla miłośników cudnych zapachów


Glantier to perfumy- odpowiedniki perfum znanych marek. Ich zapachy są trwałe i piękne. W ofercie znajdziecie tylko wody perfumowane o wyjątkowej trwałości, a nie szybko ulatniające się wody toaletowe. Zapachy delikatne, mocniejsze, kwiatowe,owocowe, pralinowe lub szyprowe, a także wiele innych. Każdy znajdzie perfum dla siebie.  Wybór jest naprawdę duży zarówno jeśli chodzi o zapachy damskie jak i męskie. Cena jest niska,a jakość bardzo dobra. Dodatkowo w sklepie często są promocje i można zaopatrzyć się w kilka ulubionych zapachów. Każdy perfum zawiera opis dzięki któremu możecie dopasować wybór do swoich preferencji. Możecie także skorzystać z listy perfum i odnaleźć swój ulubiony markowy zapach w niższej cenie, a równie dobrej jakości. 


http://glantier.com/

Sklep TUTAJ
Lista perfum TUTAJ


Glantier trafił w mój gust. Otrzymałam perfum szyprowo-owocowy o zapachu odpowiednim dla Giorgio Armani Si (numer perfumu- 500). Oprócz tego próbki, w których zakochała się moja rodzina oraz znajomi. Jedna z próbek to odpowiednik Chanel Coco Mademoiselle(numer 507) czyli mojego ulubionego perfumu. Jestem bardzo zadowolona i mile zaskoczona. Nie znałam wcześniej firmy i myślałam,że zapachy będą słabe, nie trwałe. Bardzo się pomyliłam. Psiknięta bluzka pachniała jeszcze kolejnego dnia. 

Najbardziej wyczuwalne nuty: liść czarnej porzeczki, wanilia, paczula.
Znajdziecie go TUTAJ , a kosztuje 49,00 zł za 50 ml. 

Odpowiednik Chanel Coco Mademoiselle znajdziecie TU i również kosztuje 49,00 zł za 50 ml!


Bardzo lubię również perfumy, w których znajduję się melon lub arbuz. Bez problemu znalazłam interesujące mnie zapachy. Wybrałam numery 508 i 525. Oba mają w składzie melon i pachną delikatnie. Zapach utrzymuje się nieco krócej niż w przypadku odpowiednika Giorgio Armani Si. Jestem jednak zadowolona. 

Patrząc na listę perfum:
508 to odpowiednik Hugo Boss- Hugo Women
525 to odpowiednik Christian Dior- J'adore 


Jeśli szukacie tanich ,a dobrych perfum o zapachu utrzymującym się dłużej niż godzinę/dwie to polecam zakupy produktów firmy Glantier. Zapach utrzymuje się minimum kilka godzin, jest delikatny, nie drażni. Do wyboru wiele kategorii  zapachów. Na pewno skuszę się na kolejne zakupy. Musze tylko poczekać aż obecne się skończą :) 

Zapraszam również na fanpage TU





Komentarze

  1. Pachną owszem pięknie , ale krótko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pachną, moje trzymają długo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zapachy, moje utrzymują się długo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny pozytywny artykuł na temat tych perfum, chyba czas je wypróbować na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,ze sa takie zamienniki
    Bardzo ciekawa sprawa. Z checia o nich opowiem znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam są przepiękne przetestowałam sporo różnych marek . Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zadowolona pięknie pachna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.