Przejdź do głównej zawartości

Cykoriada- zdrowy substytut kawy


Cykoriada to naturalny, zdrowy substytut kawy. Jest to napój rozpuszczalny z ekstraktu z korzenia cykorii. Zawiera bogactwo składników odżywczych  i jest źródłem błonnika, inuliny oraz naturalnym probiotykiem. Starannie dobrane składniki do ekstraktu z korzenia cykorii zwiększają jego właściwości i urozmaicają walory smakowe. Cykoriada jest napojem bezkofeinowym. Mogą pić ją kobiety w ciąży bez obaw o ciśnienie i rozwój maluszka, a także osoby chore czy mające problemy zdrowotne.  Polecana jest dla cukrzyków, osób z problemami żołądkowymi, wątrobą czy nerkami. Można ją także stosować w diecie odchudzającej, podczas walki z nadwagą. Jestem osobą cierpiącą dość często na zaburzenia trawienia, ważę trochę więcej niż powinnam, a więc jest to idealny produkt dla mnie. W swoim otoczeniu mam także osobę z cukrzycą, która również skosztowała Cykoriady, która pomaga obniżyć poziom cukru we krwi. Zawarta w napoju inulina jest naturalnym prebiotykiem. Nie zawiera cukru!

http://cykoriada.pl/




Miałam okazję poznać Cykoriadę instant z jagodami. Ma bardzo ładny zapach, który zachęca by ją wypić. W ofercie są także: Cykoriada instant klasyczna oraz instant z żeń-szeniem. 
Wyglądem przypomina kawę rozpuszczalną, przypomina ją nawet po zalaniu wodą lecz zapach jest inny. Jeśli chodzi o smak to kawę pijam z mlekiem i cukrem bez tego mi nie smakuje. Tak też było z Cykoriadą, która jest moim zdaniem gorzkawa. Bez mleka i cukru mi nie smakowała. Po dodaniu ich była dobra. Nie byłam jednak przekonana do tego smaku. Po kilku razach się przyzwyczaiłam. Zrezygnowałam z kawy na rzecz napoju z ekstraktu z korzenia cykorii. Dodatek jagód nadaje jeszcze lepszego smaku. 


Wyglądem przypomina kawę rozpuszczalną, pachnie nie co inaczej, wyczuwalne w zapachu jak i smaku są jagody. W porcji napoju (2 g) jest tylko 6,92 kcal!


Cykoriada czy kawa ? 
Cykoriada! W wyglądzie różnicy nie widać, a jest zdrowsza. Nie wpływa na nasze zdrowie negatywnie, nie podnosi ciśnienia ani cukru. 


Sposób przygotowania prosty i praktycznie wszystkim znany. 



Cykoriada w płynie z żeń-szeniem czyli płynny ekstrakt z korzenia cykorii z dodatkiem żeń-szenia, który pobudza organizm, poprawia koncentrację i redukuje poziom cholesterolu. W ofercie znajdziecie Cykoriadę w płynie: klasyczną, z różą, ze stewią, z echinacea, z żeń-szeniem. Zdrowa, smaczna i zupełnie inna niż produkty które znałam do tej pory. Płynny ekstrakt mieszamy z wodą czy mlekiem i uzyskujemy taki napój jak w przypadku Cykoriady instant w granulkach. Równie smaczny! 


Zapraszam na stronę firmy oraz na fanpage TUTAJ





Komentarze

  1. Gdzie można ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://cykoriada.pl/gdzie-kupi%C4%87.html oraz w wybranych drogeriach Rossmann :)

      Usuń
  2. Mi raczej kawy nic nie zastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jetem totalnym kawoszem...ale moze warto w ciazy zastapic prawdziwa na wlasnie taka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.