Przejdź do głównej zawartości

Stella Premium home czyli moje nowości!


Dziś chcę Wam przedstawić produkty, które ułatwiają mi sprzątanie. Środki czystości opisałam całkiem nie dawno, a teraz przyszła pora na niezbędne gadżety, które powinien mieć każdy.  W moim niezbędniku odkąd zostałam mamą znajduje się wiele sprawdzonych rzeczy.  Nie ma tam miejsca na nietrafione rozwiązania.  Postanowiłam zainwestować w nowości. W końcu trzeba się rozwijać.  Na zakupy wybrałam się więc do Stella Premium home czyli TU. Zainteresowały mnie ich produkty ponieważ większość jest zupełnie inna od tych, które kupuje na codzień. 

Pierwszym moim wyborem były rękawice kuchenne o zapachu lawendy. Zastanawiałam się jak to jest możliwe,  że one pachną? Ile ten zapach się utrzymuje? A może uczulą mnie tak jak inne? 
Wybrałam rękawice w rozmiarze M. Okazały się idealne dla mnie jak i w miarę dobre dla syna, który często chce pomagać w porządkach.


Nie dostałam reakcji uczuleniowej choć są wykonane z lateksu z którym kontakt zawsze kończył się dla mnie zaczerwienioną i piekącą skóra.  Nie spociły mi się ręce i nie miałam wody w środku podczas mycia naczyń.  Rękawiczki są grube, a w środku miękkie i przyjemne w dotyku dzięki puszystej wyściółce. Pomimo upływu dwóch tygodni one dalej pachną. Pachnie cała kuchnia kiedy akurat schną po użyciu.  Jeżeli z jakiś powodów nie chcesz robić zakupów przez internet,  a podobają Ci się rękawiczki Stella Premium home to możesz je nabyć w Rossmannie.  Kosztują naprawdę mało, a ich jakość jest rewelacyjna.  



Worki na śmieci. Z pozoru zwyczajne,  a jednak nie! Pachną lawenda. Po co komu pachnące worki? Mnie służą bardzo dobrze. Przede wszystkim nie czuje zapachu śmieci w tym pieluszek z kupką. Nie zawsze mam możliwość lub chęci by biec do śmietnika więc worek ląduje w korytarzu, czeka i śmierdzi.  Kiedy córka ma gorszy dzień robi kupke kilka razy dziennie. Pomimo związania zwykłego worka śmierdziało. . Stella Premium home wymyśliło rozwiązanie dla przykrego zapachu. Zdarza się również,  że kupione worki po odpakowaniu nie mile pachną w przeciwieństwie do tych. . Worki lawendowe nie przepuszczają brzydkiego zapachu ze środka. 


Mamy bardzo dużo ubrań dla córki.  Co jakiś czas dostajemy nowe i bez problemu możemy je schować do worka i do szafy dzięki taśmie ściągającej. Zwykle worki trzeba by wiązać i rozrywać . Lawendowy zapach pozwala na zachowanie świeżości ubrań w worku jak i poza nim.  Mam również pewność, że mole się u mnie nie pojawią. 

Gąbki z kuleczkami ułatwiającymi sprzątanie. Czerwona przeznaczona do czyszczenia łazienki,  kranow itp, a niebieska kuchni: blatów, zlewu, naczyń.  W środku są kuleczki, które przy mocniejszym czy zaschnietym brudzie pomagają nam się szybciej go pozbyć.  Wystarczy tylko je mocniej przycisnać. Przy czym nie zmieniają swojego kształtu i nie rysują powierzchni. Kuleczki są bardzo pomocne. Na początku dziwnie się czułam używając tych gąbek ale już drugiego dnia się przyzwyczaiłam. Podoba mi się również siateczka,  którą mają. Nie gromadzi się w niej brud, nie odkształca się. 



Stella Premium home ma wiele innowacyjnych produktów np. Rękawiczki dla alergików lub aloesowe, papiery do pieczenia, folie aluminiowe i mnóstwo innych ciekawych,  które ułatwią sprzątanie czy gotowanie. 

Strona 
http://stella.com.pl

Sklep internetowy http://sklep.stella.com.pl/stella/

Fanpage
https://www.facebook.com/Stella-Premium-Home-Line-1007765619286347/

Komentarze

  1. Podobają mi się te gąbki. Rękawiczki lawendowe to dla mnie nowość, a ja nowości lubię. Ja goda

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze Synuś Pani pomaga ! Zaradny chłopiec 😊 uwielbiam zapach lawendy 💖 a co do workow zapachowych to napewno spróbuję bo kupowałam takie "zapachowe" już nie raz i trafiały się zawsze truskawkowe fakt worki pachniało ale tylko nie bo iść i dalej było czuć , a co do ciuchów to nie warto było wkładać w nie cokolwiek bo najzwyczajniej w świecie ciuchy mialy zapach zepsutej truskawki który mi się nie podobał a napewno przed molami nie zabezpieczamy hihi . Napewno je wypróbuję jak Pani tak je poleca 💪😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te lawendowe woreczki , super są , rękawiczek i gąbki jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie mieć takiego pomocnika ♡ :)
    Worki na śmieci i mnie nr.1 !;)
    Basia Kt

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze zaczac uzywac rękawic. Mam wymuszona skore a i tak ciagle bez nich sprzatam :/ a worki na smieci wiazane to super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o worki na śmieci to przy wyborze zawsze kieruję się ich jakością. Najbardziej denerwuje mnie, jak worki pękają, powodując wysypywanie śmieci.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.