Przejdź do głównej zawartości

Sylveco rumiankowy żel do twarzy od La bellavita


Sylveco rumiankowy żel do mycia twarzy o pojemności 150 ml od La bellavita. Zapraszam na stronę o TU gdzie znajdziecie różnego rodzaju kosmetyki do twarzy , ciała, dłoni czy włosów.  Duży wybór do każdego rodzaju cery. 


Żel oczyszcza skórę twarzy , reguluje wytwarzanie sebum, odblokowuje pory. Zawiera wyciąg z rumianku lekarskiego i kwas salicynowy 2%. Jest hipoalergiczny.  Służy do codziennej pielęgnacji cery zanieszczyszczonej.  Rumianek posiada właściwości przeciwzapalne, gojące i łagodzące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować miękka, gładką i zdrową skórę. 

Żel pachnie pięknie-rumiankowo. Początkowo nie mogłam się do niego przekonać gdyż dłuższy czas myłam twarz szarym mydłem bez zapachu. Niestety po nim jak i po wielu innych kosmetykach  moja skóra była sucha, zdarzały się reakcje uczuleniowe . Rumiankowy żel do mycia twarzy Sylveco nie wysusza, nie mam po nim niepożądanych plam czy zaczerwienionej skóry.  Jest za to czysta i świeża. Mam wrażenie, że mniej się przetłuszcza szczególnie na nosie i czole. 
W moim odczuciu jest to bardzo dobry produkt godny polecenia. 

Strona 
http://www.labellavita.com.pl

Fanpage 
https://www.facebook.com/LaBellaVitaNaturalneKosmetyki/


Komentarze

  1. Dużo dobrego słyszałam o marce Sylveco. Mam suchą, wrażliwą skórę i chętnie bym się z tym preparatem spotkała oko w oko

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli produkt godny wypróbowania:) Julita Bińkowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno spróbuję bo ja jestem alergikiek wszystko albo mnie uczula albo wysusza.. równiez używam albo szarego mydła albo mydła hipoalergicznego z AA polecam je również.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem alergikiem, dlatego chetnie wyprobuje ten zel, opinia jest zachecajaca STEFANIA KUPCZAK

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam właśnie żelu do twarzy ale nie lubię zapachu rumianku. Ja goda

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze go nie miałam ale chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory nie mogłam się przekonać do preparatów oczyszczających w formie żelu.
    może ten produkt to zmieni...
    Dziękuję za rekomendację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. VCiekawe, ale czy nada się do mojej tłustej cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam strasznie tłuste czoło i po umyciu czuje,że twarz jest czysta ale co do czoła mam pewne wątpliwości.. niby umyte a a dalej się świeci :(

      Usuń
  9. Ja tez mam problem ze swiecaca cera
    ...ciezko znaleźc cos "dobrego" co rozwiaze problem. Trzeba ciagle probowac. Moze akurat w koncu trafi sie na odpowiedni kosnetyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.