Przejdź do głównej zawartości

Mlekołaki płatki ze smakiem i witaminami

Dziś chcę Wam przedstawić produkty idealne na śniadanie.  Niektórzy z Was znają je choćby z wyglądu.  Inni zajadają się nimi od dawna,  a niektórzy dopiero je poznają.  Płatki Mlekołaki od Lubelli cechuje różnorodność. Są czekoladowe, miodowe,z  cynamonem czy poduszki z kremem waniliowym albo kakaowe z kremem czekoladowym. Kolorowe opakowania przyciągają wzrok,  a cena dodatkowo zachęca do zakupu.  Oczywiście można też je zjeść na kolacje czy jak to mój syn czasem sobie życzy na obiad!

Mlekołaki to naturalne źródło minerałów: zawierają żelazo,  mangan, cynk, fosfor oraz pełne ziarno z łuską, bielmem i zarodkiem,  które jest naturalnym źródłem błonnika. Zawierają także: witamine C, niacyne, kwas pantotenowy, witaminy B6, B2, B1, B12 i kwas foliowy. 

Figuraki Vanilla to zbożowe poduszki z nadzieniem o smaku waniliowym.  Pierwsze z przedstawionych na powyższym  zdjęciu , które mój syn chciał zjeść.  Zniknęły w mgnieniu oka.  Chrupiące,  z rozplywajacym się nadzieniem.  Można je także jeść na sucho jak ciasteczka.  Taki sposób wybrała moja roczna córka.  Zawierają pełne ziarno. 

Figuraki Choco zniknęły tak szybko, że nie zdążyłam nawet zrobić zdjęcia! Kuba rano je otworzył,  zjadł na śniadanie,  a chwilę później na sucho prosto z paczki wyjadała je Laura razem z tatą. Na szczęście mogłam spróbować chociaż dwóch.  Są naprawdę smaczne.  Figuraki Choco to zbożowe poduszki kakaowe z nadzieniem czekoladowym. Tak jak powyższe zawierają pełne ziarno,  są chrupiące,  a krem rozpływa się w ustach. 


Cinis gwiazdki to płatki zbożowe z cynamonem.  Zawierają pełne ziarno i minerały tylko z natury.  Smaczne i bardzo cynamonowe. Po wrzuceniu do ciepłego mleka nie tracą smaku gdyż tylko część cynamonu się obsypuje.  Kolejne ulubione mojego syna.  Do tej pory mówi,  że chce "kwiatkowe" płatki. Twierdzi uparcie,  że wyglądają jak kwiatki.  :-)


Choco Piegołaki czyli zbożowe chrupki w kształcie ciasteczek o smaku czekoladowym.  Kolejna pyszna propozycja posiłku dla dziecka i nie tylko.  Smaczne, chrupiące i ciasteczkowe! Nie tracą smaku w ciepłym mleku.  Dobre również na sucho jak i jako dodatek do lodów.  

Miodo kółka na śniadanie i już mamy pyszne danie! Zaraz po Figurakach  ulubione płatki Kuby.  Jeszcze je mamy,  a wciąż pyta czy mu takie kupię.  :-)
Miodowe,  chrupiące i nie tracące smaku. 

Choco muszelki to płatki zbożowe o smaku czekoladowym.  Pełne czekolady, chrupiące,  smaczne i przypominające małe kapelusze dla żołnierzyków. :-D

Choco kulki czekają jeszcze na zjedzenie.  Żeby nie było, że oceniam bez probowania to otworzyłam i dorzuciłam garść do lodów.  Idealny dodatek do śmietankowych.. Chrupiące i pełne czekolady.    

Miodo kółka od Lubelli :-)

Cinis gwiazdki czyli cynamonowe płatki zbożowe. 

Tak się prezentują Piegołaki w ciepłym mleku.  

Ciężko stwierdzić, które Mlekołaki są smaczniejsze.  Wszystkie są pyszne.  Naszymi faworytami są jednak Figuraki, Miodo kółka i Piegołaki.  Mogę polecić z czystym sumieniem wszystkim,  którzy lubią płatki i tym małym i tym dużym.  

Fanpage Lubelli możecie znaleźć o TU
Stronę TU


Komentarze

  1. Pyszne płatki! Miałam przyjemność spróbować poduszek i miodowych. Są naprawdę dobre. Ja goda

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj smaczne testowanie było. Wszystkie czekoladowe uwielbiamy. Waniliowe nam nie podeszly

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubimy figuraki i piegolaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że Lubelle znałam ale z makaronowej kolekcji. A tu takie rarytasku. Dzięki za opinie,już wiem co dopiszę do następnych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  5. My uwielbiamy miodowe i cynamonowe...jakoś nie przepada za czekoladowymi płatkami..ale Córcia owszem 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój bąbel uwielbia czekoladowe kulki.

    Pozdrawiam
    Magda Potrykus

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jadłam wszystkie mlekołaki ale najbardziej lubię czekoladowe kulki i czekoladowe muszelki ! Uwielbiam je . Moj Synuś jak urośnie też pewnie będzie ne lubił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystkie :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam choco muszelki, synek choco piegolaki a tatuś choco kulki ☺ pyszności ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.