Przejdź do głównej zawartości

ProBody zdrowe pieczywo dla całej rodziny


ProBody to pieczywo o obniżonej zawartości węglowodanów i wysokiej zawartości białka oraz błonnika pokarmowego.  Dodatkowo ma niski indeks glikemiczny -33,5.  Zawiera składniki pelnoziarniste oraz nasiona. Dzięki temu ProBody pasuje do niskowęglowodanowego sposobu odżywiania się. 

Świetnie sprawdza się także w uzupełnieniu diety diabetyków! Dzięki tak niskiemu IG pieczywo ProBody jest wolno przyswajalne i stężenie glukozy we krwi wzrasta stopniowo – ułatwia to kontrolę poziomu cukru we krwi!


ProBody to innowacyjna receptura, w skład pieczywa wchodzą między innymi:

-białko pszenne, mąka sojowa, śruta sojowa,
-składniki pełnoziarniste: mąka z pełnego przemiału PSZENICY ORKISZ, zakwas z pełnego przemiału PSZENICY ORKISZ,
-nasiona: siemię lniane (żółte i brązowe), nasiona słonecznika, sezam,
-błonnik jabłkowy, otręby pszenne.


100 gram ProBody to tylko 285 kcal! Jedna 35 gramowa kromka to 100 kcal!
Chlebek jest bardzo smaczny.  Nie lubię chlebów ciemnych, razowych.  To znaczy nie lubiłam do momentu poznania ProBody. Ten jest inny.  Różni się od tych, które jadłam do tej pory.  Jest miękki, ma mnóstwo nasion, ziaren.  W środku jest mokry. Nie jest suchy, twardy. Ładnie pachnie.  Pomimo tego, że leżał dłuższą chwilę nie wysechł. Zwykły chleb zrobił by się już czerstwy . Następnego dnia był równie miękki,  smaczny i pachnący.

ProBody urzekł całą moją rodzinę. Mama uwielbia ciemne pieczywo i chleb bardzo jej smakował. Nawet mąż, który nie jadą tego typu pieczywa był zachwycony smakiem.


Spróbowałam innego ciemnego pieczywa i nie jestem w stanie go zjeść. Nie smakuje mi. Tylko ProBody mi przypasował.  Najlepsze jest to, że nie trzeba go zamawiać przez internet. Wystarczy udać się do piekarni, która ma go w swojej ofercie. Skąd wiedzieć gdzie go szukać? Na stronie internetowej ProBody znajduje się lista z adresami miejsc gdzie go znajdziemy.  

Kanapki z szynką i pomidorem były przepyszne! 

Zapraszam Was na stronę ProBody http://www.chlebprobody.pl
Oraz fanpage o TU



Komentarze

  1. Wygląda super , zgłodniałam od samego patrzenia na te kanapeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi brakuje polskiego chleba, a ten wyglada przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychotka .... Wygląda bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być smaczny. Z ciekawości sprawdzę gdzie jest dostępny i jak blisko mnie to kupie. Ja goda

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za to bardzo lubię ciemne chleby i z chęcią wypróbuję zaraz wchodzę na stronę 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za to bardzo lubie ciemny chleb więc z chęcią go spróbuję do juz polubione hihi: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i moja rodzinka polubiła by pieczywo ProBody ^^ bo ciemny chleb jakoś U nich nie przechodzi niestety..
    Trzeba będzie spróbować
    Basia Kt

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pieczywo. Zwłaszcza jak jest dobre i zdrowe. To swietnie sie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.