Przejdź do głównej zawartości

Czarne marokańskie mydło Savon Noir od Franciszka


Mydlarnia u Franciszka wybrała mnie do przetestowania swojego produktu. Nie wiedziałam jednak co to będzie. To miała być niespodzianka. W głębi duszy marzyłam o mydle i moje małe marzenie się spełniło. Otrzymałam czarne marokańskie mydło Savon Noir Neroli, rękawice Kessa do masażu oraz peelingu i torbę na zakupy ;)
Mydlarnia u Franciszka zajmuje się sprzedażą produktów naturalnych, ekologicznych i nie testowanych na zwierzętach. W asortymencie posiada mydła, sole do kąpieli, olejki do ciała i wiele innych ciekawych produktów.  Do tej pory nie wiedziałam,że mają sklep również w moim rodzinnym mieście- Gdańsku. Już teraz wiem gdzie się wybrać na zakupy po naturalne, pięknie pachnące kosmetyki. Zapraszam na stronę mydlarni TUTAJ



Bawełniana torba z logo mydlarni idealnie się sprawdzi na zakupach. Nam służy gdy wybieramy się na działkę czy w gości i musimy zabrać ze sobą mnóstwo rzeczy. 50% dochodu ze sprzedaży toreb przeznaczane jest dla czworonogów ze schroniska.


Czarne marokańskie mydło Savon Noir Neroli produkowane jest z miażdżonych oliwek i wody z kwiatów gorzkiej pomarańczy. Cenione na całym świecie za walory pielęgnacyjne i oczyszczające.

Właściwości:
-delikatnie myje
-rozpuszcza martwy naskórek
-usuwa toksyny i zanieczyszczenia z głębokich warstw skóry
-dotlenia i znakomicie nawilża
-wygładza i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych

Zastosowanie:
-Na twarz: nałożyć na twarz i masować opuszkami palców maksymalnie minutę, omijać okolice oczu, następnie dokładnie spłukać
- Na ciało: nałożyć na wybrane partie ciała, wymasować okrężnymi ruchami z użyciem rękawicy Kessa, spłukać. 


 Savon Noir Neroli jest szczególnie dedykowane cerze mieszanej, naczyniowej,delikatnej czyli takiej jaką mam ja. Mydło nakładałam według zaleceń: na twarz opuszkami palców oraz na ciało przy użyciu rękawicy Kessa. Zapach jest rewelacyjny. Po otworzeniu opakowania czuć powiew orientu. Savon Noir Neroli działało na mnie tak,że robiłam się głodna i miałam ochotę na danie kuchni orientalnej np. ulubionej indyjskiej. Po spłukaniu kosmetyku czułam się czysta. Skóra była miękka. W całej łazience unosił się piękny zapach.. Pierwszy raz miałam możliwość wypróbowania kosmetyku w pełni naturalnego i jestem bardzo zadowolona zarówno z jego woni jak i efektu. Nie spotkałam się jeszcze z podobnym zapachem , w kosmetykach których używałam. Po dwukrotnym użyciu mydła została mniej więcej połowa,co można zauważyć na powyższym zdjęciu.


Rękawica Kessa jak już wspomniałam służy do masażu oraz peelingu ciała. Ma specyficzną gruboziarnistą strukturę, która pozwala nam usunąć rozpuszczony naskórek i pobudza krążenie dzięki czemu skóra staję się bardziej elastyczna, jędrna i dotleniona. 

Savon Noir Neroli: TU
Dostępne są także inne produkty z tej serii: TU
Rękawica Kessa: TU


W mojej ocenie kosmetyk jest warty swojej ceny. Gdybym miała oceniać to mydło Savon Noir Neroli zasłużyło na 10/10! 








Komentarze

  1. Tego mydła jeszcze nie miałam, Ale za to uwielbiam aleppo. Świetnie bsorawdzilo sie na moje jaorysbej, skłonnej do alergii suchej skórze, tylko ono jest z oluwybz oliwek z dodatkiem olejku laurowego i akurat moje zawiera ok 11℅ tego ostatniego oleju, właśnie dla osób z problemami skórnymi

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm zapowiada się ciekawie .... chyba muszę się mu bliżej przyjrzeć i co nie co poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad zakupami w tej mydlarni ;)
    Rękawice nie spełniają u mnie swoich ról bo jestem chyba zbyt leniwa... ale mydło mnie kusi i moze bym się zmotywowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi ciekawie, chyba muszę sama wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo ciekawa byłam jakie są opinie muszę go koniecznie poszukać i wypróbować. Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez jest mydlarnia ale ceny jak na mój portfel za duże wiec jednak omijam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne mydełko. Inne niż wszystkie :) Ja Goda

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy....jeśli rzeczywiście ujędrnia i dotlenia skórę to super produkt ..RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm ale się rozmarzyłam czytając opinię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ze 50%ze sprzedaży toreb idzie dla schroniska super gest 💖💞 a z ciekawości zajrzę bo mydła z takich mydlarni nie na moja kieszeń choc kocham różnego rodzaju mydła ale niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam,że mnie zaciekawily. Super te mydełka i rekawica zdaje sie byc równie genialna. Domowe SPA :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.