Przejdź do głównej zawartości

Piankowe puzzle od Adaboo


Udało mi się wygrać konkurs na fanpage firmy Adaboo, który możecie odwiedzić klikając TU lub możecie zajrzeć na stronę o TU. Jedną z nagród były piankowe puzzle zwierzęta. ;) 
Adaboo posiada szeroki asortyment dla malucha, starszaka i niezbędne akcesoria dla mamy.  Urzekły mnie piękne, kolorowe osłony przeciwdeszczowe np. TA. Szczerze mówiąc i pisząc to nie miałam pojęcia,że jest alternatywa dla zwykłej przezroczystej folii na wózek. 


Ludi małe piankowe puzzle zwierzęta.
Jest ich sześć. Każdy ma inne zwierzątko :) Podoba mi się to,że są grube. Mamy nieco większe innej firmy ale cienkie  i niestety Laura zostawia na nich ślady zębów, a jeden udało jej się poobgryzać... Zwierzątka są stabilne i można je postawić. Nie przewracają się nawet na dywanie. Kolory są żywe,wesołe. 


 Najpierw rozłożyliśmy je na płasko, a później tworzyliśmy kostkę. Druga wersja się Laurze bardziej spodobała ponieważ mogła wepchnąć do środka zwierzątka,a potem je wyciągać. 



Zabawka jest kreatywna, bezpieczna i łatwa do umycia. Wystarczy przetrzeć ściereczką. 
Puzzle Ludi z pianki ze zwierzątkami możecie znaleźć TU. Oprócz nich są także z literkami, cyferkami czy samochodami. 


Komentarze

  1. Widac, że córeczka miała wielką frajdę z tych puzzli i super. Zadowloneie dziecka jest najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne puzzle ;) Szkoda,że tak mało bo dla mojej to bym musiała dwa zestawy kupic :P ale dla malucha w zupełności wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie puzzle! Są doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, widać, że zaciekawiło córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te puzzle i są świetne, moje dzieci uwielbiają się nimi bawić

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sa te puzzle :) ozdoba i swietna zabawa :) Godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córka miała puzzle piankowe jakieś 9 lat temu, od tamtej pory już nie widziałam ich , myślałam że nie ma już takich . Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak piaskowe puzzle są super , świetna zabawa i bezpieczna dla małych rączek..te wyglądają fajnie...RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam zobaczyć te kolorowe osłony przeciwdeszczowe ale niestety ma już na tym linku od Pani . PUZZLE PIEKBIE SIE PREZENTUJĄ

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne puzzle. Ja i synek uwielbiamy takie kratywne zabawki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.