Przejdź do głównej zawartości

Kosmetyki kolorowe Revers cosmetics


Revers cosmetics to producent wysokiej jakości kosmetyków dla kobiet oraz dla mężczyzn. Dostępne są dla każdego, a ich ceny są przystępne. Wyróżnia je atrakcyjny design, jakość oraz innowacyjność. W ofercie znajdziemy pełną gamę kosmetyków do makijażu oraz szeroki wybór lakierów do paznokci. Firma wciąż wprowadza nowości podążając z aktualnie panującymi trendami. 



Miałam okazję przetestować kilka produktów. Recenzję lakierów znajdziecie TUTAJ.


Pomadka do ust WATER SHINE w odcieniu delikatnego różu skradła moje serce. Nie ma zbyt intensywnego koloru, a więc nie rzuca się tak w oczy, a jest dopełnieniem makijażu. Posiada delikatną kremową konsystencję. Jedno pociągnięcie nadaje ustom kolor. Nie jest ciężka i się nie lepi. Utrzymuje się na ustach jak standardowy kosmetyk tego typu. 
 Lekka i ultra delikatna formuła pomadki Water Shine pielęgnuje i wygładza usta, ten wyjątkowy efekt wraz z nasyconymi pigmentami powoduje, iż głęboki wyrazisty kolor nie ściera się i wygląda spektakularnie.


Cienie do powiek LAVIEN występują w wielu wariantach kolorystycznych. W opakowaniu znajdziemy dwa idealnie dobrane kolorystycznie odcienie. Są poręczne i proste w aplikacji. Aksamitna, nasycona pigmentami formuła długo utrzymuje się na powiekach. Cienie przypadły mi do gustu. Są to delikatne odcienie, a takie preferuje. Po kilku godzinach wciąż były na powiekach. Nie osypują się. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i z chęcią sięgnę po inne warianty kolorystyczne także te bardziej intensywne. 


Kolejny produkt, który mogłam poznać to cienie do brwi. Nie używałam wcześniej tego typu kosmetyków. Jet to dla mnie nowość. Również tu mamy możliwość wyboru kilku wariantów kolorystycznych. Opakowanie zawiera trzy cienie, wosk oraz pędzelek i gąbeczkę. Dzięki temu w prosty sposób możemy zadbać o nienaganny wygląd brwi. Główny atut to naturalne odcienie, które pozwalają podkreślić brwi. Wosk z kolei ma zadanie utrzymać makijaż przez kilka godzin. 

Sposób użycia: Nałóż wosk na brwi wzdłuż naturalnego ich kształtu do stworzenia idealnego łuku. Następnie użyj cienia do utrwalenia wosku i nadania mocniejszego koloru.


Nie mam jeszcze wprawy w aplikacji, nie zwracam szczególnej uwagi na brwi ale moja niewprawna ręka bez problemu sobie poradziła. Z całą pewnością jest to produkt godny polecenia. 


Tak jak już wspominałam w ofercie znajdziemy wiele rodzajów produktów. Warto je poznać ponieważ są dobrej jakości,a ich ceny są przystępne.


Komentarze

  1. Opinia swietna,wiec warto chyba wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji wypróbować kosmetyków tej firmy ale wydają się być ciekawe :) bardzo ładna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami spotykałam się z tymi kosmetykami, głównie cieniami, ale jakoś nigdy mnie nie zainteresowały, może czas je wypróbować ;) Lakierów chyba nigdy nie widziałam, a z chęcią bym przetestowała :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiej firmy !
    Lubię nowości !

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę i również wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie pomadka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.