Przejdź do głównej zawartości

Casani obuwie ślubne i komunijne


Casani-Obuwie Ślubne to miejsce, w którym kupicie obuwie ślubne, wizytowe i komunijne. Dodatkowym atutem jest wybór kolorów, rodzaju i wysokości obcasa, a także tęgości. Dzięki temu obuwie będzie dopasowane do waszej stopy i stworzone specjalnie dla Was. Znajdziecie tutaj takie buty o jakich marzycie w kolorze, który Wam odpowiada. Od pewnego czasu rozglądam się za butami ślubnymi. Niestety większość ma obcas, a ja nie czuję się w takich butach pewnie. Casani w swojej ofercie na mnóstwo par, które mi odpowiadają i Wam też będą!



Wybrałam model w czarnym kolorze z małym obcasem i dopasowany został specjalnie do mojej stopy. Buty są bardzo ładne, wykonane z dbałością o każdy szczegół. Zamówienie zostało zrealizowane szybko. Przesyłka u mnie była w błyskawicznym tempie. Podczas składania zamówienia możecie wybrać rozmiar, kolor, wysokość i kształt obcasa, a także tęgość. 


Przy zamawianiu można dopytać o każdy szczegół i w szybkim tempie dostanie się odpowiedź. Obsługa jest miła i kompetentna. 
Wybór butów jest bardzo bogaty i ciężko się zdecydować na konkretny model. 


Początkowo zastanawiałam się czy buty będą pasować. Obawiam się zamawiania przez internet. Natomiast w tym przypadku okazało się, że firma Casani to profesjonaliści. Na stronie znajdziecie instrukcję jak zmierzyć stopę, a także szerokość w celu ustalenia tęgości. W przypadku wątpliwości można zadzwonić czy napisać. Znajdziecie też wiele promocji. Z czystym sumieniem mogę polecić zakup butów bo są tego warte. Są to do tej pory jedyne buty, które zamówiłam z łatwością dzięki instrukcjom i profesjonalnej obsłudze. 


Polecam i zapraszam na zakupy!

Komentarze

  1. Świetne. W przyszlym roku bede potrzebowala

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę obserwować niestety 😑
    - Clawdeen F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bardzo mi się podobają 😊 są takie delikatne i wyglądają na wygodne 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ze mozna kupic buty bez obcasa. Ja za synkiem musze biegac i wysokie odpadaja. Takze oferta dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.