Przejdź do głównej zawartości

Maska błotna do twarzy z kolagenem BingoSpa


Wśród kosmetyków BingoSpa, które mogłam wypróbować znalazła się maska błotna do twarzy z kolagenem. Zawiera ona 10% naturalnego błota z Morza Martwego i 5% rozpuszczalnego kolagenu. Jest idealna dla cery tłustej, trądzikowej czy dla osób z atopowym zapaleniem skóry. Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych. Maska nawilża, oczyszcza i wygładza. Kolagen w niej zawarty przywraca skórze sprężystość i wpływa na jej odpowiednie nawilżenie. 

Sposób użycia : maskę nakładać cienkimi warstwami, wklepać w skórę, pozostawić na 10-15 minut i zmyć ciepłą wodą. 


Maska jest jasnoszarego koloru. Ma przyjemny, naturalny zapach. Spodziewałam się gęstej konsystencji, a jest rzadka dzięki czemu łatwo ją nałożyć i zmyć. Nie powoduje uczucia ściągniętej skóry. Po nałożeniu pierwszy raz  szczypał mnie nos i policzki. Musiałam zmyć maseczkę. Kiedy nałożyłam ją ponownie uczucie pieczenia było o wiele mniejsze. Jednak skóra w miejscach które piekły była czerwona. Nie jest to więc kosmetyk dla mnie i mojej suchej, skłonnej do podrażnień cery.  Skóra po nałożeniu maski stała się czysta, pozbawiona tłuszczu nawet w miejscach takich jak czoło, nos. 

Zapraszam na zakupy 
http://bingospa.eu

Komentarze

  1. Ja mam bardzo wrazliwa skorke i nie wiem czy mnie tez nie pieklaby tak samo jak to bylo u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm zapowiada się ciekawie z tym, że maseczki są teraz na topie "_

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.