Przejdź do głównej zawartości

Serum borowinowe do rąk KrynickieSPA



Dziś chcę Wam przedstawić Serum borowinowe do rąk z serii KrynickieSPA, dostępne u BIO-LIFE COSMETICS. Znajdziecie również tam serię: KołobrzeskieSPA oraz Sekretne Spa. Firma BIO-LIFE COSMETICS w 2013 roku otrzymała tytuł odkrycia roku Laur Konsumenta 2013 za serię kosmetyków Krynickie SPA i Kołobrzeskie SPA , a w 2016 roku Certyfikat Dobra Marka za wszystkie trzy serię SPA. 

Serum borowinowe przeznaczone jest do pielęgnacji suchej,szorstkiej skóry dłoni. Zawarte w nim składniki sprawiają, że natłuszcza oraz wygładza. Stosowane regularnie zmniejsza uczucie przesuszenia skóry, poprawia jej kondycję oraz ogólny wygląd. Redukuje podrażnienia i łagodzi je. 



Serum zawiera Ekstrakt z borowiny, Lanoline, Masło shea, Olej sojowy i D-panthenol. 
Serum sprawiło ,że moje bardzo suche, popękane dłonie,z licznymi ranami zmieniły się. Stały się bardziej delikatne, nie są tak suche, a przede wszystkim mniej pękają. Podczas zimy moje problemy skórne się nasilały. Co dzień tworzyły mi się nowe rany w miejscu pękniętej skóry. Po regularnym stosowaniu serum jest o wiele lepiej. Pęknięć i ran jest mniej.  Dłonie mnie już nie szczypią, mniej się odmrażają. Jestem zadowolona i mogę polecić każdemu. Nie tylko osobom mającym takie problemy jak ja. Jeśli chodzi o zapach kosmetyku to jest delikatny,naturalny i przyjemny. 

Serum nie kosztuje wiele bo 10,90 zł /100 ml.
Możecie je kupić TUTAJ
Zapraszam do przejrzenia całej oferty ponieważ znajdziecie tam kosmetyki o pozytywnym działaniu i niskiej cenie. 
https://www.krynickiespa.pl/


Otrzymałam również próbki Aktywnego kremu pod oczy, które postanowiłam rozdać znajomym i rodzinie aby też mogli poznać kosmetyki od Bio- Life Cosmetics.

Zapraszam również na fanpage firmy Kosmetyki tworzone z pasją o TU

Komentarze

  1. Zimą nalezy dbac o dlonie bo bardzo szybko sie wysuszaja i peka skora

    OdpowiedzUsuń
  2. Ratunek dla moich rąk. Ostatnio mam straszne problemy bo skora mi strasznie wysycha. Sprobuje mam nadzieję,ze zadziała

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.