Przejdź do głównej zawartości

Fotomagnesy Fotobum !



Jak większość z Was wie zbieram magnesy. Głównie z miast które odwiedzam. Od niedawna w mojej kolekcji znalazły się fotomagnesy ze zdjęciami moich bliskich. Kilka ważnych dla mnie momentów oraz kilka ważnych osób znalazło się na magnesach ozdabiając tym samym nie tylko moją lodówkę ale tworząc niesamowitą pamiątkę. Postanowiłam kilka podarować mamie, teściowej i  przyjaciółkom gdyż są także rewelacyjnym prezentem. Postawiłam na Fotobum. 


Dlaczego? 
Fotomagnesy Fotobum są inne niż te, które do tej pory widziałam. Mają formę zdjęć: są cienkie i giętkie, a nie są umieszczone na grubej tekturze. Dodatkowo zawierają miejsce, na którym możemy umieścić napis. W ofercie są do wyboru trzy pakiety: 

-4 fotomagnesów
-8 fotomagnesów
-16 fotomagnesów




 Jak to działa? Jak zamówić? 

Wchodzicie na stronę TUTAJ, wybieracie interesujący Was pakiet i wgrywacie zdjęcia :) 
Następnie składacie zamówienie, płacicie i czekacie. Proste, szybkie i bezproblemowe zamawianie. Dostawa jest błyskawiczna. :) 



Ze względu na powiększającą się kolekcję, małą lodówkę i strach przed małymi niszczycielskimi rączkami postanowiłam pomyśleć o tablicy na magnesy :) Nie chciałam chować ich po szafkach,a wisząc na lodówce mogłyby zostać zniszczone czy wpaść pod nią i się tam kurzyć. 
Z pomocą przyszedł P. który znalazł w pracy kawałek blachy, wyszlifował i pomalował. Dzięki niemu i tablicy wspomnienia pozostaną ze mną na dłużej. 



Na fotomagnesie możecie umieścić co tylko chcecie. Nie muszą być to zdjęcia. Może to być mini plakat, sentencja, ulubiony mem. Postanowiłam na jednym umieścić mój ulubiony owoc. 

You're one in a melon! <3



Jakość fotomagnesów jest bardzo dobra, przesyłka szybka. Dwa dni po złożeniu zamówienia były już u mnie.  Fotomagnesy Fotobum trzymają się dobrze,nie zjeżdżają, nie spadają, nie trzeba ich poprawiać czy przesuwać z powrotem na swoje miejsce.

Możecie na nich nie tylko utrwalić fotografie ale i grafiki, które się Wam podobają.

Idealny prezent dla mamy, babci czy cioci. 

Strona, na której możecie złożyć zamówienie: http://www.fotobum.pl/
A klikając TUTAJ odwiedzicie fanpage :)


Komentarze

  1. Mam i ja 😉 polecam sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam bzika na punkcie magnesów ale niestety ze zdjęciami jeszcze nie mam ale chce kupić farbę magnetyczna pomalować kawałek ściany i tam je poprzypinac a świetne będą właśnie magnesy ze zdjęciami wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow świetna sprawa z takimi magnesami. Piękna ozdoba lodówki/ kuchni. I wspomnienia....bezcenne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.