Przejdź do głównej zawartości

Włoska chemia Meglio


To co lubię czyli nowości ułatwiające sprzątanie. Już mam nawet ulubiony produkt czy ktoś zgadnie, który to? 

Meglio to renomowana włoska firma. Wyłącznym dystrybutorem tej marki jest Womax. W asortymencie znajdziemy np. mleczka do czyszczenia, odtłuszczacze o różnych pojemnościach i zapachach, żele do wc czy spraye do czyszczenia mebli lub ułatwiające prasowanie koszuli. 

Asortyment możecie zobaczyć na: http://www.meglio.pl/produkty-meglio lub kliknąć TUTAJ.

Zapraszam również na fanpage Meglio 
https://www.facebook.com/Meglio.produkty/?ref=ts&fref=ts lub TUTAJ


Odtłuszczacz Meglio o zapachu cytrynowym jest moim numerem jeden. Najlepszy jaki do tej pory miałam choć odtłuszczacz Lou Pre International też jest bardzo dobry i jakościowo porównywalny z tym.  Oba mają te samą pojemność ale Meglio jest tańszy: kosztuje najtaniej 11 zł, Lou Pre około 20 zł. Różnica jest tylko w zapachu. Do wyboru mamy Meglio o zapachu: cytryny, lawendy, pomarańczy i Marsylii. Odtłuszczacz Lou Pre jest o zapachu mango,frezji, gruszki i melona. Zapachy obu mi odpowiadają jednak od dłuższego czasu muszę się sugerować ceną i kupować tańsze produkty. W tym przypadku tańszy nie znaczy gorszy więc wybór nie jest trudny. 
Jak widać produkt bardzo się nam przydaje bo sporo go już ubyło. Nadaję się do kuchenki, kafelek czy piekarnika. 



Brudna kuchenka to u mnie norma. Co chwilę coś się wylewa, kipi, ucieka z patelni czy widelca podczas próbowania. Z racji jej koloru zostają nawet zacieki po wodzie, które nie zawsze lekko schodzą. Z pomocą przychodzi żółty odtłuszczacz i o to efekt:


Czysto, wszystko lśni i pachnie. Nie musiałam się męczyć, szorować. Bardziej zaschnięte miejsca psiknęłam i zostawiłam na może minutę aby bez problemu zeszły.  Takie sprzątanie to przyjemność.



Wc żel Meglio kontra Apisek. Ten drugi dostałam od babci. Ona z kolei go dostała na jakimś pokazie. Butelki są podobne, tak jak ich kolory. Kolor żelu jest praktycznie taki sam. Niestety Apisek jest tak rzadki, że nie wiele można nim umyć. Po wlaniu do toalety od razu spływa na dół. Meglio jest gęstszy, nie spływa od razu, zostaje na mytej powierzchni. Oba o morskim zapachu. Kiedy wlewałam Apiska do wc uciekła mi cała nakrętka! Wylało się pół butelki, a ja musiałam "nurkować" po nią aby nic się nie zatkało. Przy kolejnym razie bałam się powtórki.. Meglio jest "stabilne". Nic nie odpada, a konsystencja sprawia,że jest wydajny. Patrząc na ceny w internecie znalazłam żel Meglio za niecałe 5 zł, Apiska za 4 zł.  Pojemność 750 ml. Myślę, że w tym przypadku lepiej wybrać wariant droższy :) 

Wc żel tej włoskiej firmy jest produktem zadowalającym, sprawdzającym się i dostępnym na każdą kieszeń. Warto go wypróbować. 

Mleczko do czyszczenia o zapachu Lawendowym. 
Niestety porównania do innych nie mam ponieważ dawno nie kupowałam tego typu produktów. Na co dzień ich nie używam. Przekazałam więc do przetestowania mamie i nie zdążyłam zrobić zdjęcia.    Używa ona mleczka do sprzątania wanny, ubikacji czy kuchenki, a ja wolę płyny i odtłuszczacze.  Zapach jej odpowiada ponieważ lubi lawendę. Jet to dobra alternatywa dla bezzapachowych lub cytrynowych produktów. Pojemność 500 ml. Cena około 5 zł. Produkt ten działa, czyści i jest nie drogi. 


Podsumowując produkty Meglio są dobre i warte polecenia. Kupując je otrzymujemy dobrą jakość w niskiej cenie. 

Komentarze

  1. Bardzo dobre produkty w przystępnych cenach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie testowałam ale wydają się bardzo fajne 😉
    Swoje kosztują ale warte ceny.

    Weronika Klewek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.