Przejdź do głównej zawartości

Prezent ode mnie dla mnie


Jakiś czas temu szukałam dla siebie prezentu. Tak poprostu. Jako mama wiecznie kupuje dzieciom, a o sobie zapominam. Chciałam więc podarować sobie coś praktycznego co przy okazji mnie uszczęśliwi.  Przekopałam internet aż w końcu znalazłam kilka interesujących stron z prezentami od serca. Niektóre sklepy  okazały się dla mnie za drogie. Postawiłam więc na eprezenty.pl 


Znajdziecie tam szereg różnych przedmiotów, które możecie spersonalizowac. Np. Kubki, breloczki, ręczniki ale też portfele czy zegary. Przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia o grawerowanych portfelach, a co dopiero zegarach. Wybór jest ogromny i ciężko się zdecydować. Dostępne też są zestawy. Po godzinie wybierania postanowiłam, że chcę właśnie  ładnie zapakowany zestaw. 


Kupiłam, zapłaciłam i w ciągu kilku dni przesyłka była u mnie. Mój portfel nie ucierpiał, ja się cieszę z mojego prezentu do dziś. W środku było bardzo dużo folii babelkowej więc zawartość nie ucierpiała. 


Czas przedstawić zawartość. 

Duży ręcznik kąpielowy z moim imieniem ozdobiony kokardką i szpilkami. Szpilki oczywiście się wyjmuje. Schowałam je bo napewno się jeszcze przydadzą. Ręcznik jest miękki i chłonny. Po praniu nic się nie zmieniło. Miło się w niego wytrzeć po relaksującej kąpieli. Dzięki wyszytemu imieniu domownicy przestali podkradać mi ręczniki.  Wiem że ten jest tylko mój. W końcu nie muszę się dzielić. 


Duży kubek na herbatę czy kawę z napisem Najwspanialsza MAMA na świecie <3
Od dłuższego czasu zbieram kubki. Szczególnie podobają mi się te duże choć razem z tym mam dopiero dwa. Być może z czasem będą dominować w mojej kolekcji. 
Trochę się dowartościowałam napisem :-D
Kubeczek był osobno zapakowany w folię bąbelkową dzięki czemu dotarł cało. 

Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Myślę, że nie raz jeszcze skorzystam z oferty eprezenty.pl. Jakość ręcznika jest bardzo dobra. Nie jest to cienka ściereczka. Kubek prezentuje się ładnie i jest trwały. Kilka razy puknęłam o blat i nie uszczerbilam żadnego elementu. 

Z czystym sumieniem polecam. W sklepie są też promocje więc można sprawić drugiej osobie radość za niewielkie pieniądze. 




Komentarze

  1. Kubek jest świetny! Sama bym taki chciała, na dzień Mamy zakupię chyba sobie sama bo córka jeszcze za mała 😉

    Weronika Klewek

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda , że nie wpadłam na taki pomysł , bo dziś mam urodziny i oprócz laurki od córeczki nic więcej nie dostałam .Następnym razem sama sobie prezent zrobię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :-)

    -Iwona Kulas-

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ręcznik a kubek jest szczególnie bliski mojemu sercu na stronę na pewno zajrzę bo mnie Pani zaciekawiła pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent 😁 mamie też się w końcu coś należy 😁 chyba zrobię sobie podobny prezent bo mi ręczniki i kubki tez giną i jak zwykle nikt nie dotykal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezęt ;) chyba też sobie taki zrobię. W końcu nic nie dostałam na urodziny to sama o siebie zadbać 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. O sobie też trzeba myśleć. Jak dla mnie to ręcznik ma piękny kolor. I kocham takie duże kubki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.