Przejdź do głównej zawartości

Morska pielęgnacja z Le Petit Marseillas


Po raz drugi miałam przyjemność testować cudowne produkty Le Petit Marseillas. Tym razem zostałam mile zaskoczona i otrzymałam kosmetyki z nowej linii jako jedna z najaktywniejszych ambasadorek marki.  


Pudełko wyglądało tak samo jak poprzednie. Pięknie zapakowane, a w środku.. 


Przewodnik "Odkryj rytuał morskiej pielęgnacji" po nowej linii kosmetyków, list i dwa produkty.


Pielęgnujący krem do mycia "Nawilżanie"  oraz balsam do ciała "Odżywianie" do bardzo suchej skóry.  Oba zawierają algi morskie i mają przyjemny, delikatny zapach. 


Krem do mycia ciała "Nawilżanie" z algami morskimi oraz białą glinką ma delikatny zapach, dobrze się pieni, myje oraz nawilża. Skóra po umyciu jest miękka, delikatna i pachnie przez kilka godzin. Jest to kolejny produkt Le Petit Marseillas, z którego jestem zadowolona. 

Balsam do ciała "Odżywianie" do bardzo suchej cery zawiera algi morskie oraz oligoelementy. Pozostawia skórę nawilżoną do 24 godzin. Pachnie ładnie, według producenta nie zostawia tłustej warstwy i szybko się wchłania.  Nie używam balsamów właśnie ze względu na uczucie tłustej skóry. Balsam Le Petit Marseillas nie pozostawia aż takiego dużego uczucia tłustej skóry lecz nie przekonuje mnie. Wiedząc, że jestem posmarowana balsamem automatycznie źle się z tym czuję.  



Komentarze

  1. Na ciało po zimie nawilżenie konieczne! Miałam ich szampon i pachniał obłędnie 😍
    Super taki prezent.

    Weronika Klewek

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo pozytywnych opinii czytałam o tym zestawie ;) póki co jeszcze nie trafiłam na niego ale kiedyś go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich kosmetyki. Więc ten na pewno kupię. Tym bardziej będzie to ratunek dla mojej suchej skury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dla suchej skóry to idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.