Przejdź do głównej zawartości

Aromatyczne i innowacyjne herbaty Royal T-stick


Miałam przyjemność pić po raz pierwszy herbaty Royal T-stick dzięki fanpage  https://www.facebook.com/herbataroyaltstickwarszawa/ . Możecie go odwiedzić klikając TU . Herbaty mnie urzekły nie tylko wyglądem ale i smakiem. 

Przesyłka, którą otrzymałam zawierała zestaw widoczny na zdjęciu:
-opakowanie Earl Grey
-opakowanie  Green Tea
-7 saszetek Rooibos Tea
-1 saszetke Orange
-1 saszetka High Tea 

W opakowaniu znajduje się 15 sztuk saszetek z pyszną aromatyczną herbatą bardzo dobrej jakości.  Polecam je każdej osobie lubiącej te napoje, a szczególnie osobom ceniącym smaczne,aromatyczne herbaty najwyższej jakości. Royal T-stick nie należy do najtańszych jest jednak warta swojej ceny.


Green Tea czyli herbata zielona urzekła mnie swoim smakiem. Pijałam zielone herbaty od czasu do czasu ale nie byłam fanką ich smaku i zapachu. Ta jest inna, aromatyczna, smaczna. Pomarańczowa i Rooibos również zostały moimi ulubionymi. Natomiast High Tea polecam osobom pijącym mocne, ciemne herbaty. Ja za takimi nie przepadam. Są dla mnie zbyt intensywne. 
Earl Grey również mi bardzo smakowała. Nie była mocna ani też za słaba. 



Wyjątkowy kształt saszetek przypominających tuby z dziurkami, które uwalniają aromat zamkniętej w niej herbaty jest dla mnie nowością. Pierwszy raz się spotkałam z takim wyglądem jak i tak doskonałym smakiem. Jest to praktyczne i higieniczne rozwiązanie. Nie potrzebujemy łyżeczki aby zamieszać napój więc możemy zabierać ją ze sobą np. na działkę czy do pracy bez konieczności szukania łyżeczki. Nawet jeśli dodajemy cukru możemy wsypać go na oko i zamieszać tubką. Dodatkowo z saszetki po wyjęciu z kubka nie cieknie herbata jak ma to miejsce w zwykłych torebkach. Tubki więc nie musimy wyciskać. 


Najlepszy smak uzyskamy zalewając je mniejszą ilością wody lub pijąc w standardowej szklance/ kubku czy filiżance. W dużym kubku takim jak powyżej smak jest już słabszy. Zaprosiłam rodzinę i przyjaciół na poczęstunek herbatą Royal T-stick. Smakowała każdemu. 

W ofercie znajdziecie: Earl Grey, Green Tea, High Tea, Orange, Rooibos, Fruit Tea, Mint Green Tea. 


Zapraszam na fanpage i na zakupy.  Herbata Royal T-stick jest warta spróbowania! 




Komentarze

  1. Bardzo fajne te saszetki , nie spotkałam się jeszcze z takimi ;) uwielbiam zieloną herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem smakoszką herbat :-) Myślę, że warto spróbować :-)

    -Iwona Kulas-

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sposób i łatwo wyrzucić. Ciekawa jestem smaku!

    W.klewek

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie herbaty. Te z pewnoscia przypadlyby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.