Przejdź do głównej zawartości

Woda witaminowa Vibe


Taki fajny zestaw wygrałam w konkursie Vibe na ich fanpage o TU.
Wystarczyło wytypować wynik meczu i mi się udało. Nie jestem dobra w tego typu rzeczach, na piłce się nie znam ale pomyślałam, że skoro wygrywa 10 pierwszych osób to może obstawie wynik, który się najmniej powtarza. W ten o to sposób kurier do mojego domu dostarczył cztery zgrzewki wody o różnych smakach. W każdej zgrzewce było sześć butelek, a w każdej butelce moc witamin. Bez konserwantów i sztucznych barwników.


Pierwsza wypita czerwona woda witaminowa z guarana i kofeina o smaku smoczego owocu i maliny. Jeśli chodzi o mnie to średnio mi smakują takie połączenia. Za to pięciolatek zachwycony.. zresztą jak każda wodą Vibe, której próbował. Dobra na spadek sił. 


Zielona z żeń-szeniem o smaku grejpfruta i mięty. To była moja ulubiona. W smaku przypominała mi zieloną herbatę. IQ.
Żeń-szeń i naturalna kofeina wspomagają zdolność organizmu do wysiłku fizycznego i umysłowego. Tą wodę piłam na zmianę z synem. Pewnie nie powinien tyle pić ale jak mu zabronić jak to takie smaczne!



W żółtym napoju kolejna porcja witamin.  Vibe After jest polecany na regenerację. Zawiera Glukoze + 100% wit. C + wit. B3, B6, B12 i Biotyne. Była to woda, która mi najmniej smakowała. Nie lubię napojów o smaku owoców cytrusowych. 


Biała zawiera dużo magnezu i oczywiście witaminy. Ma smak żeń-szenia i pomarańczy. Bardzo dobra. Ponoć na wyluzowanie.

 Wody witaminowe Vibe są smaczne. Każda zawiera witaminy. Nie smakowała mi tylko żółta więc nie tak źle ;) Pragnienie ugaszą ale ani nie wyluzowałam ani się nie zregenerowałam po nieprzespanej nocy.  W mojej okolicy nie ma ich w sklepach ale w internecie znalazłam je za 3,99 zł / 444 ml. Dla porównania woda witaminowa Oshee 3,75 zł za 550 ml. 
Wody Vibe można dostać np. w Tesco czy Piotrze i Pawle. 

Komentarze

  1. Nie miałam przyjemnosci jej kosztować, ale wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama z ciekawości kupie i wypróbuję. Szczególnie czerwony ze smoczym owocem

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i uwielbiam! Są doskonałe w smaku i działaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodzianka....udało się obstawić ;) super...nie znam tej wody..ciekawa jestem..muszę poszukać na sklepowych półkach ;) RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście z takich wód wybieram veroni energy - bardzo odbra woda z kofeiną, ale bez cukru. Często zastępuję sobie nią kawę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie piłam jej, ale skoro ma witaminy to z pewnością warto

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.