Przejdź do głównej zawartości

Bebilon Profutura 2


Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania mleka Bebilon Profutura 2. Myślałam,że się nie udało bo minęło sporo czasu i nic. Cisza. Nagle przyszła paczka. Odbieram,a tam wyczekiwana przesyłka.
Zdziwiła mnie wielkość kartonu bo spodziewałam się małego opakowania mleka,a przyszło wielkie pudło 800 g.  Zostałam więc mile zaskoczona. Bebilon Profutura 2  jest mlekiem następnym przeznaczonym dla dzieci od 6 miesiąca życia. Nie będe was zanudzać składem bo to możecie przeczytać TUTAJ.  Przystąpiliśmy od razu do testu..



Na wstępie zaznaczę,że mleko to nie nadaje się dla dzieci z nietolerancją laktozy! My dostaliśmy jednak od lekarza nakaz mieszania dwóch mlek, tak aby całkowicie nie eliminować laktozy. Bebilon Profutara był więc stosowany razem z Enfamilem zero lac. Córka jest ugodowa i nie robi jej różnicy smak mleka. Piję każde. W kwestii smaku nie jest najgorszy (jak dla mnie :D ). Zapach ma bardzo fajny, przyjemny. Enfamil zero lac pachnie podobnie ale bardziej trąci puszką. Bebilon Profutura ma papierowe opakowanie i wygodne zamknięcie. Jeśli chodzi o działanie to u córki wystąpiło rozwolnienie.. Być może spowodowane zmianą mleka. Ciężko stwierdzić. Więcej informacji na temat Bebilon Profutura możecie uzyskać o TU, a zgłosić się do przetestowania mleka lub kaszki Alerlac możecie się TU.  Jeśli chodzi o cęnę to znalazłam je w aptece internetowej za ok 50 zł. Na stronie Bebiprogram.pl można je kupić taniej w 6 paku :) 



Tyle nam tylko zostało.. W opakowaniu znajdowała się miarka taka jak w Bebiko :) Ucieszyło mnie to bo są one wygodne. Zgłaszajcie się póki jeszcze można! 

Komentarze

  1. Moje maleństwo nie przepada za mlekiem modyfikowanym z butelki :) ale przemycam je w innym jedzonku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety przy zmianie mleka może wystąpić rozwolnienie :( my jestesmy wuerni Bebiku ale fajnie poczytać o innych mlekach modyfikowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. My z córką tylko bebiko. Teraz już piję zwykle mleko bo ma już dwa lata :) Ja goda

    OdpowiedzUsuń
  4. Synek pije bebilon...przynajmniej po tym mleku brzuszek go nie bolał ...RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  5. My uzywalismy bebilon pepti dha bo syn ma nietolerancje laktozy. Ale wiedze juz mam na temat powyższego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.