Przejdź do głównej zawartości

Cudne różności od Kubusiowy Raj !

Już wcześniej zdarzyło mi się zamówić ręcznie szyte ubrania dla dzieci ale w końcu zdecydowałam się na zamówienie rzeczy, których długo szukałam. Poszukiwałam poszewki na jaśka w arbuzy. Nie chciałam jednak materiału dostępnego u wszystkich bo mamy już z takiego bluzę, komin, czapkę i spodenki. U Kubusiowy Raj znalazłam piękne arbuzy <3
W ten sposób dorobiłam się poduszki dla córki i dwóch poszewek dla siebie !
W konkursie organizowanym tam wygrałam poduszkę w słoniki dla syna. Z jednej strony są kolorowe słonie, a z drugiej niebieskie. Każdy dostał coś dla siebie ;-)


Kolejny rewelacyjny zakup to ochraniacz. Szukałam wysokiego ochraniacza mającego 40-50 cm. Nie mogłam znaleźć nic. W końcu się udało ale kosztowały od 80 zł i wcale nie były ładne. Postanowiłam więc zamówić taki jaki chce z wzoru, który mi się podoba. Tak o to w łóżeczku jest ochraniacz dwu stronny, a w nocy córce nie świeci światło po oczach. 


No i do kompletu mamy również dwustronna poduszkę!  Za wszystko zapłaciłam nieco więcej niż bym zapłaciła za sam brzydki ochraniacz z jakiejś mało znanej strony. Zapraszam do odwiedzenia Kubusiowy Raj klikając  TU

Komentarze

  1. Jakże pięknie i kolorowo :) świetne materiały, a cudeńka jeszcze lepsze :) nic tylko zamawiać i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :-) zarowno poduszeczki do schrupania jak i oslonka na łóżeczko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw. Śliczne te poszewki w arbuzy. ja Goda

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką arbuzową podusię sama bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. arbuzowe poduchy świetne..ja ogólnie kocham łowicki styl...a stronkę znamy i lubimy :) RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wszystko wygląda. Swietne wzory i kolory

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.