Przejdź do głównej zawartości

Zawartość paczki od Hebe i Streetcom


Wiele z Was ciekawiło co było w paczce od Hebe i Streetcom. Postanowiłam, że przedstawię zawartość w jednym miejscu. 
W środku kosmetyki i mnóstwo próbek. 
Paczkę otrzymałam w ramach kampanii ambasadorkiej Streetcom. 




Przesyłka zawierała:
-keratyne do włosów w płynie 
- maseczkę kolagenową pod oczy 
- peeling naturalny o zapachu pomarańczy
- tusz do rzęs 
- krem do twarzy 
-perfum Mia Me Mine


Oraz mnóstwo próbek: szampon, maska,  krem do twarzy, krem do ciała. 



Jeśli chodzi o próbki Prosalon Argan Oil to szampon i maska do włosów rewelacyjne. Do tego Keratyna w płynie i moje włosy stały się miękkie i wygładzone. Nie mam problemu z rozczesaniem ich, nie mam kołtunów, nie muszę się szarpać i ich wyrywać. Jestem bardzo mile zaskoczona efektem. 


Kolagenową maskę pod oczy  Purederm wypróbowała moja babcia. Nie zauważyła jednak żadnych efektów. 



Krem obecnie testuje moja mama. Niedawno dopiero zaczęła więc na efekty czekamy. 


Naturalny peeling cukrowy do ciała mający działanie antycellulitowe i ujędrniające. Ma obłędny pomarańczowy zapach. 


Po zastosowaniu skóra przyjemnie pachnie, jest odżywiona i nawilżona. Nie zauważyłam jednak efektu ujędrnienia czy efektu  antycellulitowego. 


Keratyna w płynie Prosalon i perfum Mia Me Mine to kosmetyki warte zakupu. Do mojej listy dołącza także tusz do rzęs, który wydłuża, nie skleja i nie sypie się po godzinie, a nawet w ciepłe dni nie rozmazuje się oraz naturalny peeling. Maska kolagenowa pod oczy nie sprawdziła się. 

Jutro wybieram się do Hebe po szampon i maskę Prosalon Argan Oil. Może trafię na inne perełki kosmetyczne. 

Zapraszam Was do zarejestrowania się w Streetcom i udziału we wspanialych kampaniach.

Komentarze

  1. Chetnie ssama wyprobuje kreatyne. Bardzo fajne ciekawe pudełeczko😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Może skuszę się na ten szampon i keratyne w płynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczne pudełeczko. Szkoda, że u mnie w mieście nie ma drogeri HEBE.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdraszczam paki, mi się niestety nie udało dostać do kampanii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam że olej arganowy do włosów to genialna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nam nie udało się dostać do tej kampanii :/ buuu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie krem Bandi - to dobra marka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.