Przejdź do głównej zawartości

Zabawki od Król Zabawek


Król Zabawek w swojej ofercie posiada zabawki tradycyjne oraz ekologiczne najwyższej jakości. Znajdziecie tam np. mnóstwo zabawek drewnianych zarówno dla malucha jak i starszego dziecka.
W ofercie sklepu urzekło mnie mnóstwo rzeczy. Nie mogłam się zdecydować co wybrać. Dodatkowym atutem jest to, że osoby z Trójmiasta mogą zakupić zabawki za pośrednictwem sklepu internetowego, a odebrać stacjonarnie nie ponosząc kosztów przesyłki.

http://krolzabawek.pl


Po długich namysłach wybrałam dla Laury krowe skoczka w różowym kolorze. Nad taką zabawką zastanawiałam się od zeszłego roku. Nadarzyła się okazja i kupiłam. Skoczek jest duży co jest ogromnym plusem ponieważ nawet sześcioletni Kuba skacze na nim bez problemu. Do tego krówka jest wytrzymała. 


Do krówki dołączona była pompka dzięki, której nadmuchanie jej trwało dosłownie kilka minut. Pompował ją Kuba z bardzo dużą łatwością. Od momentu nadmuchania minęły dwa tygodnie, a powietrze do tej pory nie uciekło. 


Na krówce siedzą, skaczą, kładą się, rzucają i wciąż jest w stanie idealnym. Dołączona pompka posłuży nam do nadmuchania wielu zabawek. Król Zabawek oferuje ją w kilku kolorach tak więc nada się także dla chłopca. Naszą znajdziecie TUTAJ


Kolejny mój wybór padł na kręgle. Pamiętam je z dzieciństwa. Razem z bratem świetnie się nimi bawiliśmy. Służyły nam bardzo długo. Pomyślałam, że moje dzieci też będą zachwycone. 


Kręgle spełniły moje oczekiwania. Są takie jak te moje z dzieciństwa. 


Jak widać nie pomyliłam się i dzieciom się również spodobały. 


Kręgle średnie takie jak na zdjęciu  znajdziecie TUTAJ
W ofercie są także małe, duże bądź drewniane. 

Serdecznie zapraszam na zakupy. Przesyłka jest błyskawiczna. 
Możecie także odwiedzić fanpage Król Zabawek o TUTAJ

Komentarze

  1. Moja Julcia miała czerwoną krówke , a kręgle mamy takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zabawki i dydaktyczne i bezpieczne dla zdrowia dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy takie kręGLE 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zabawki, idealne dla każdego malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy krówkę i kregle w domu. Obie zabawki córka uwielbia😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieciaki też uwielbiają kręgle...Dobrze że mamy w miarę dłuuuugi przedpokój <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam sie właśnie nad kupnem takich kregli. Są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te kręgle - idealne na prezent dla siostrzeńca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy te kręgle ... są świetne ... także również szczerze polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. My również mamy krówkę czerwoną, jest świetna. Natomiast kręgle ma córeczka mojej siostry, stwierdzam że są super. Polecamy zabaweczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy krowkę jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. My mamy kręgle :) synek bardzo lubi tą zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.