Przejdź do głównej zawartości

Kocyk, książeczka i grzechotka od ENFAMILu!


Kiedy dowiedziałam się, że po rejestracji w klubie Enfamama można otrzymać kocyk postanowiłam nie czekać i szybko się zarejestrować. Miałam nadzieje, że będę jedną z tych osób, które go otrzymają i tak też się stało. Kocyk jest naprawdę śliczny i miękki. Z jednej strony ma śliczne różowe sówki, a z drugiej miękki minky. Wersja dla chłopca ma fioletowy minky i sowy na żółtym tle. Kocyk jest na tyle duży, że starczy nawet dla dwulatka! ;)  Jest idealny na lato czy wiosnę. 



Zamówiłam również paczki dla koleżanek. Niestety one miały mniej szczęścia i dostały coś innego ale nie żałują bo to co dostały też jest bardzo praktyczne.



Książeczka kontrastowa i grzechotka to idealny zestaw dla malucha :) 
Dostaliśmy taki zestaw gdyż dla jednej z pociech jest już on nie potrzebny. Laura jest zadowolona z książeczki. Ogląda ją i powtarza: toto. Na taką grzechotkę jest już za duża więc przekaże ją na konkurs, który ruszy już nie długo. Oczywiście będą też inne nagrody np. butelka, książeczka itp. Równocześnie ruszy konkurs z nagrodą, która się spodoba maluchowi,starszakowi jak i dorosłym. Będzie o co walczyć. ;) 


W książeczce znajdują się czarno-białe obrazki. Nie ma żadnych wierszyków ale to dobrze. Można po swojemu opowiedzieć daną historie :) 


Książeczka Grupy Wydawniczej Foksal sp. z o.o.
W serii znajdują się jeszcze inne np. zwierzęta. Cena sugerowana 9,99 zł.


Grzechotka firmy BabyOno. Zgrabna i łatwa do utrzymania w małych rączkach. 

Komentarze

  1. oni chyba wysyłali te produkty na oślep nie patrząc na wiek dziecka. moja córka ma 2 latka, a dostała grzechotkę i tą książeczkę od 3 miesiaca.
    kocyk udało mi się kiedys wygrać w konkursie na babyonline, wiec nie jest mi żal z tego powodu, że kocyka nie dostałam. jedynie my mamy w innym kolorze, bo tą część minky mamy fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) książeczki mamy cały zestaw i sa rewelacyjne, ale ten kocyk i grzechotka cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. My posiadamy zestaw z książeczka i kubkiem niekapkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie dotarła taka sama książeczka i grzechotka. Ja Goda

    OdpowiedzUsuń
  5. Książeczki są genialne! Mam całą serię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO to nie wiedziałam o takim czymś..o rejestracji i takich gratisach...fajna sprawa..kocyk super i w sówki, które kochamy....RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy długo Pani czekała na te prezenty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) ja ostatnio dostałam "szóstkę" sensoryczną. Jest świetna, przyjemna w dotyku. Ma elementy, które zaciekawia malucha. Do zestawu dolaczony byl kartonik dwustronny. Biało-czarny . Na jednej stronie kwiatek a na drugiej piłka. Czekalam dwa tygodnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.