Przejdź do głównej zawartości

Hello slim herbata, która wyszczupla i oczyszcza


Na fanpage Hello Slim o TU odbywał się konkurs, w którym wystarczyło napisać dlaczego chcesz przetestować te herbaty. Kilka razy próbowałam i w końcu się udało. Oczywiście herbata sama w sobie nie działa. Nie schudniecie pijąc ją bez odpowiedniej diety czy ćwiczeń, W moim przypadku na ćwiczenia nie mam czasu ale dużo spaceruje z dziećmi. Wczoraj spacerowaliśmy/ szliśmy szybkim krokiem,a później zwiedzaliśmy Jarmark i znów na piechotę do domu. W ten sposób pokonaliśmy 12 km! Pięciolatek ma lepszą kondycje niż ja. Narzekał tylko raz,że go nóżki bolą! 
Zestaw zawiera dwa opakowania herbat, a w każdej 30 torebek. Day teatox na Dzień dobry(to po prawej) zaparza się rano przed jedzeniem, a Night teatox wieczorem po kolacji. 


Z tyłu opakowania znajdziemy instrukcję obsługi :D oraz skład produktu. Herbaty zawierają naturalne składniki. Day teatox dodaje energii, dzięki niej możemy spalić szybciej kalorie i przyśpiesza metabolizm.  Hello Slim Good Night ukoi skołatane nerwy, wyeliminuje wzdęcia i oczyści organizm. 


Hello Slim Good Day zawiera: zieloną herbatę, yerba mate, dziką róże, liść eukaliptusa, guaranę. Każda torebka jest osobno pakowana. Jest to bardzo wygodne i pozwala zachować świeżość. Muszę przyznać,że przed zaparzeniem jak i po pięknie pachnie i jest smaczna! 

Hello Slim Good Night ma: korzeń imbiru, hibiskus, miete, skórkę pomarańczy i trawę cytrynową. Również pięknie pachnie i jest dobra. Jeśli chodzi o zapach to najbardziej wyczuwa się mięte. Mój żołądek źle reaguje na herbaty miętowe ale na tą na szczęście reakcja była pozytywna. :)


Nie można się pomylić. Każda torebka po wyjęciu z opakowania ma oznaczenie: słońce lub księżyc :) 


Początkowo zapominałam o Hello Slim Good Night. Z porannym teatox nie było problemu ale o piciu wieczorową porą musiałam sobie przypominać. Herbaty są naprawdę smaczne i ładnie pachną. Przy piciu ich i spacerowaniu udało mi się zrzucić 2 kg (stan na 30 lipca) :) Wspomagam się nimi od niedawna,a konkretnie od 20 lipca. Domyślam się,że lepsze działanie mają kiedy się ćwiczy i trzyma diety. Ja poprostu ograniczyłam ilość jedzenia zjadaną na raz i podzieliłam na 5 posiłków. Wcześniej zjadałam jeden lub dwa i to hurtem za cały dzień. Od 30 lipca się nie ważyłam więc może udało się zgubić kolejne kilogramy? Ogólnie jestem zadowolona. Miesięczna kuracja kosztuje 97 zł( dostawa gratis) ale możecie kupić Hello Slim teatox w zestawie na dwa lub trzy miesiące i zapłacicie mniej. Zapraszam na ich stronę. Tam dowiecie się więcej. TUTAJ możecie odwiedzić stronę HELLO SLIM :) 



Komentarze

  1. Ja tam nie bawię się w takie rzeczy i nie wierzę w ich zbawienne działanie ... wymyślają cuda na kiju żeby ludzie kupowali ... tego wszystkiego jest od zatrzęsienia w sklepach ... wiadomo każdy ma inne zdanie ;) ;) ile ludzi tyle opinii ja jestem na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wygrałam te herbatki :) no i też zapominam o wieczornej czasem :p napewno poprawia przemianę materii :) nie wiem na ile ta herbatka u mnie działa, ale napewno ma swój wkład w moje wysiłki :) ja już 3 miesiąc jestem na diecie i treningach :) więc waga i cm spadają :) a herbatki naprawdę są bardzo smaczne i chętnie je piję i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie takie cuda można dostać 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze muszę zajrzeć na stronkę zaciekawilas mnie ich produktami

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw. Ja bym się jednak nie skusiła gdybym musiała sama kupić. 100 zł to za dużo za wynalazki :) Ja Goda

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę spróbować :)

    Facebook: Ewa Błaszczak

    OdpowiedzUsuń
  7. Serio udało Ci się schudnąć od herbaty? Nie miałaś więcej ruchu, stresu albo nie zmieniłaś diety? Jakoś trudno mi uwierzyć po dotychczasowych doświadczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOO fajnie, że działają...gratuluje ..zawsze to człowiek czuje się lżej ;) trzymaj tak dalej ...RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jestem w ciąży, więc moge bezkarnie tyć ;) ale super sprawa po porodzie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.