Przejdź do głównej zawartości

Arbuzowa zasłonka Z Błękitnego Kredensu!


Z Błękitnego Kredensu pochodzi ta właśnie zasłonka! Jest to magiczne miejsce, w którym powstają piękne, cudowne rzeczy! Jakie? Takie jakie sobie wymarzycie! Zasłony, firanki, zazdrostki, wianki, torby na zakupy, literki z imionami i mnóstwo innych wspaniałych rzeczy to ich specjalność! Każdy produkt jest robiony pod indywidualne zamówienie więc jeśli szukacie np. zasłony o konkretnych wymiarach to żaden problem. Możecie wybrać jaki chcecie materiał z aktualnie dostępnych i dodatki. Ja sobie zażyczyłam zasłonkę w moje ukochane arbuzy ale dość nietypową bo nie na okno. ;) 



Potrzebowałam zasłonki do starej szafki, której drzwiczki zostały kiedyś wyrwane (wynajęliśmy mieszkanie już z taką szafką) i niestety nie dało się już tego naprawić. Szafka stała, nic w niej nie było oprócz kurzu. W końcu zakupiliśmy mieszkanie, które wynajmowaliśmy, a że zaczynamy remont od łazienki i pokoju dzieci z bardzo ograniczonym budżetem to stopniowo będziemy posuwać się na przód więc wymiana mebli kuchennych musi poczekać. Do tej pory upychałam rzeczy po innych szafkach ale stwierdziłam, że ta jest przecież duża i pusta. Pomyślałam,że wystarczy zasłonka i tak zaczęłam się rozglądać. Przypadkiem znalazłam Z Błękitnego Kredensu, napisałam i okazało się, że wykonanie zasłonki marzeń to żaden problem. 


Nie miałam konkretnego pomysłu jak ma wyglądać. Wiedziałam tylko, że musi być w arbuzy i pasować do firanki, kul i całej arbuzowej reszty więc zdałam się na intuicje Pani, która wykonuje te cuda. Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę, a produkt, który otrzymałam spełnił moje oczekiwania! Nawet lepiej... Jest tym, o którym marzyłam. 

Arbuzy, kokardki, kropki i koronka! Idealne, słodkie połączenie. Lepszego sobie nie mogłam wymarzyć. Jestem mega zadowolona i bardzo Wam polecam! 


Tak w całej okazałości prezentuje się zasłonka. Uszyta została na podany przeze mnie wymiar i wisi na patyczku do zazdrostek. Jest urocza, słodka. Ma żywe kolory. Podoba się każdemu kto zajrzy do kuchni. Ja zyskałam szafkę, w której się nie kurzy, a szafka oraz kuchnia nowy wygląd! Już nie szpeci..

Zapraszam serdecznie --> Z Błękitnego Kredensu

Komentarze

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.