Przejdź do głównej zawartości

Lisap Milano Polska- profesjonalne produkty do włosów


Lisap Milano to firma założona w 1952 roku. Jest obecnie jedną z najważniejszych firm działających w sektorze profesjonalnych produktów fryzjerskich. Jest to firma rodzinna wywodząca się z Mediolanu, założona przez Carlo Locatelli. Od początku innowacyjność jest podstawą polityki firmy, a rozwój zaawansowanych procesów produkcyjnych pozwala na ekspansję na cały świat.




Miałam przyjemność wypróbować szampon przeznaczony do włosów cienkich i delikatnych oraz nabłyszczacz, a wy mieliście okazję wygrać dwa takie zestawy i sami je wypróbować :) 
Od dawna szukam idealnego szamponu. Mam z tym duży problem. Niestety większość szamponów powoduje u mnie łupież bądź zaraz po umyciu mam tłuste włosy. Za każdym razem kiedy umyje głowę, nie ważne jakim szamponem to idzie złamać szczotkę czy grzebień. Bez odżywki nie daje rady choć mam proste włosy.. Niestety  one suche, zniszczone, delikatne i bez blasku..


Szampon przeznaczony jest do pielęgnacji włosów cienkich i delikatnych. Nie obciąża włosów, nadaje blasku, energii oraz objętości.


Sposób użycia: nałożyć szampon na wilgotne włosy, delikatnymi ruchami wmasować i spłukać. Czynność powtórzyć ponownie. Przed drugim spłukaniem pozostawić na kilka minut.
Pojemność 100ml, 250ml

Szampon ma przyjemny delikatny zapach, dobrze się pieni, a włosy po umyciu równie delikatnie pachną.


Nabłyszczacz do włosów chroniący przed promieniami UV. Nadaje intensywny blask i miękkość. Nie obciąża włosów.
Sposób użycia: spryskać suche włosy. 

Pojemność 250ml


Lisap Milano to niewątpliwie marka, którą warto poznać. Oferuje produkty wysokiej jakości nie tylko dla kobiet ale również dla mężczyzn. 

Gdzie kupić?
Na stronie https://www.lisappoland.pl/ znajdziecie wykaz miejsc, w których znajdziecie produkty Lisap Milano.

Zapraszam również na fanpage o TUTAJ

Komentarze

  1. Super sprawa. Ja z samponami mam to samo....wlosy mi przetluszczaja :/ takze cos dla mnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. I ten nablyszczacz😍 z chęcią bym go wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych kosmetyków do pielęgnacji włosów, ale zapowiadają się ciekawie. Mam suche i zniszczone włosy więc szampon, by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam szampon i odżywkę tej firmy i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre kosmetyki do pielegnacji wlosow

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.