Przejdź do głównej zawartości

Z czym kojarzy Ci się Canpol babies? KONKURS!


Zapraszam ponownie na konkurs organizowany wspólnie z Canpol babies ;) Znów  zostaną nagrodzone dwie osoby :) Tym razem także konkurs odbywa się na fanpage ale w nieco innym wydaniu. Zostanie nagrodzona jedna osoba z bloga i jedna z fanpage, a więc weź udział w obu i zwiększ swoje szanse! 



Zadanie konkursowe:

Z czym kojarzy Ci się Canpol babies? Jakie masz skojarzenia? Odczucia? Może masz jakieś miłe wspomnienia? 

Podziel się z nami w dowolnej formie: kilka zdań,wierszyk, rysunek, zdjęcie. Wybierzemy te najciekawsze, najśmieszniejsze, intrygujące albo wzruszające. Forma zgłoszenia zależy od Ciebie.

Mile widziane polubienie stron czy udostępnienie postu. Zaproście znajomych niech bawią się razem z Nami :) 


Zasady:

Prace konkursowe można zostawić na blogu pod tym postem lub przesłać w komentarzu pod plakatem konkursowym na fanpage Rodzianie Testowanie o TUTAJ. . Osoby nie mające konta na facebooku mogą przesłać prace, zdjęcie na email: romsta91@wp.pl . Będę na bieżąco wstawiać je w komentarzach pod konkursem. Do pracy należy dołączyć dane osoby zgłaszającej: imię i nazwisko. 
Osoby zgłaszające prace na Facebooku zachęcam do polubienia fanpage sponsora oraz naszego :)
Zachęcam też do udostępnienia postu :) 

Wygrają dwie osoby po jednym zestawie Colourful animals ze zdjęcia :)


Wyniki!

Wygrywa Ewelina Łukawska
(zgłoszenie na blogu) oraz Paulina Terlecka (zgłoszenie na fanpage). Gratuluję i proszę o dane do wysyłki wraz z numerem telefonu :) 




😀

Regulamin konkursu:

"Z czym kojarzy ci się Canpol babies?"-Konkurs z Canpol babies

Czas trwania konkursu 17.11-01.12

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Rodzianie.
2. Sponsorem nagrody jest Canpol babies.
3. Nagrodą w konkursie są dwa zestawy Colourful animals dla dwóch osób.
4. Zadanie polega na umieszczeniu fotografii, pracy plastycznej,wierszyka, odpowiedzi w komentarzu pod plakatem na fanpage Rodzianie Testowanie, na blogu w poście konkursowym lub przesłanie na email: romsta91@wp.pl wraz z danymi osoby zgłaszającej: imię oraz nazwisko.
5. Wyniki zostaną ogłoszone do 08.12.2017.
6. Wyboru zwycięzcy dokona organizator.
7. Zwycięzca zgadza się, aby organizator przekazał jego dane adresowe sponsorowi nagrody, w celu dostarczenia wygranej.
8. Osoby zgłaszające pracę mogą udostępnić plakat konkursowy i polubić profile organizatora oraz sponsora. 
9. Konkurs organizowany jest na terenie Polski.
10.Uczestnik, który zwycięży, w celu uzyskania nagrody powinien podać dane do wysyłki. Uczestnik konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z konkursem.
11.Nie można przekazywać nagród na rzecz innych osób oraz wymieniać nagrody rzeczowej na jej wartość pieniężną u Organizatora.
12.Serwis Facebook.com udostępnia wyłącznie infrastrukturę, dzięki której możliwa jest organizacja konkursu. Facebook nie sponsoruje i nie uczestniczy w organizacji konkursu, a tym samym nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek działania Organizatora i konsekwencji przeprowadzenia konkursu na łamach serwisu.
13. Wysyłając pracę/zdjęcie wyrażasz zgodę na opublikowanie zwycięskiej pracy na stronie organizatora i sponsora. 
14. Jedno zgłoszenie na rodzinę na fanpage oraz jedno na blogu.W sumie można dodać dwie prace.
15. Praca nie może/ nie mogła brać udziału w innym konkursie. 

Komentarze

  1. Canpol kojarzy mi się z dobrą jakością
    I z wielką starannością
    Z tym, że produkty są różnorodne
    A do tego kolorowe i takie pogodne
    Tosia smoczki Canpola pokochała
    I innych w ogóle nie chciała
    Z nimi się nie rozstaje
    I nawet mamie ich do ręki nie daje;)
    Mamy również butelki, kubeczki i łyżeczki
    A także używaliśmy do owoców siateczki
    Produkty dobrej jakości
    I nie należą do rzadkości
    Niedrogie i łatwo dostępne
    Nie czyhają podstępne
    Z radością je kupujemy
    I nimi się radujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Canpol Babies , moje skojarzenia i odczucia :
    -duży wybór asortymentu ,
    -przystępne ceny ,��
    -dobra jakoś , ��
    -odpowiednie dla dzieci w poszczególnych przedziałach wiekowych ��
    -super kolorystyka produktów ,
    Poprostu idealne dla małego i dużego , dla każdego coś innego , godne polecenia i zakupienia...����
    Szczęśliwe dzieciństwo to podstawa powie to każda szczęśliwa mama...
    My z tej serii mamy zabawki , maty edukacyjnej , śliniaki, smoczek i jeszcze kilka innych przydatnych rzeczy jak na ten wiek 5msc synka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Canpol .... pierwsze wspomnienie to narodziny mojej młodszej siostry... ;-) tylko Canpol wchodził w grę. Mała odrzuciła wszystkie inne smoczki;-) teraz ta "Mała " ma już prawie 18 lat a ja mam swoją własną "Małą" ;-) historia lubi się powtarzać ... moja Zosia odziedziczyla coś po cioci ;-) ma być tylko "PAMPOL" i "juś" :-) ;-) ;-) tak nazywa swojego ulubionego smoka. Pozdrawiamy serdeczne, my... -co raz to nowe pokolenia Canpol!

    OdpowiedzUsuń
  4. Canpol to miłość :-) jest w naszej rodzinie od lat... noja córcia ma swojego ulubionego "PAMPOLA" którego nie chce wymienić za żadne skarby na inną firmę. A i ja jako mama jestem w 100% zadowolona z pomocy jaką niosą ze sobą produkty Canpol Babies.

    OdpowiedzUsuń
  5. Canpol kojarzy mi się z miłością, z bezpieczeństwem, ze szczęśliwym, kolorowym dzieciństwem i ze wsparciem dla Mamy, bo Canpol wspiera Mamy i dzięki fajnym, kolorowym i bezpiecznym akcesoriom ułatwia opiekę nad Maluszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Canpol kojarzy mi się z macierzyństwem. Kiedy byłam w ciąży kupiłam wiele produktów tej właśnie firmy. Sam poród był dla mnie bardzo traumatyczny, ponieważ życie moje jak i mojego syna było zagrożone. Niestety od razu po porodzie zabrano mi go do innego szpitala. Pamiętam jak mąż jeździł do niego, mówił, że lekarze kazali kupić to to czy tamto i pytał mnie z jakiej firmy ma to kupować. Moja odpowiedź najczęściej brzmiała właśnie Canpol :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Canpol Babies kojarzy mi się z nauką i wpadkami mojego męża. Czemu z nauką? Bo w momencie, w którym siostra zaszła w ciążę miałam zaledwie 19 lat i zerowe pojęcie na temat macierzyństwa. Zresztą moja starsza siostra nie była lepsza ;) Na szczęście Canpol to nie tylko świetne produkty, ale również ogromna kopalnia wiedzy. Siedziałyśmy wieczorami i czytałyśmy porady ekspertów i innych mam. Teraz robię to samo żeby wszystko sobie przypomnieć 😉 A czemu z wpadkami mojego męża? Bo on wiedział jeszcze mniej i rozbrajał nas swoją niewiedzą. Nigdy nie zapomnę, że na wiadomość "Kasia ma skurcze" odpisał "To niech sobie rozmasuje. Mnie też często chwytają" 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.