Przejdź do głównej zawartości

Nivea Urban Skin Detoks żel-krem na noc


Dzięki portalowi Ambasadorka kosmetyczna miałam możliwość poznać nowość firmy Nivea- żel-krem na noc Urban Skin Detoks z serii Essentials. Bardzo lubię produkty Nivea, a w szczególności kremy do twarzy i całą serię dla dzieci więc ucieszyłam się, że zostałam wybrana do przetestowania tego produktu. 
Krem o żelowej konsystencji na noc Nivea Essentials Urban Skin Detoks +48h Booster nawilżenia zawiera kwas hialuronowy, antyoksydanty i ekstrakt z bio zielonej herbaty. Oczyszcza skórę z toksyn i pielęgnuje ją, a także regeneruje w trakcie naszego snu. Dzięki zawartości antyoksydantów kosmetyk chroni naszą cerę przed działaniem wolnych rodników i wzmacnia jej naturalny system ochrony. Lekka formuła i orzeźwiający zapach sprawią, że poczujesz orzeźwienie, a twoja skóra będzie nawilżona.


Żel-krem ma przyjemną konsystencje. Łatwo go nałożyć. Szybko wysycha. Jest to krem jaki lubię- nałożę i nie muszę się martwić, że zaraz się w coś wytrę. Nie jest tłusty. Jest lekki. Nawilża skórę i odświeża, a zarazem pozbywa się toksyn. Opakowanie to tylko 50 ml ale produkt jest bardzo wydajny. 



Produkt oceniam pozytywnie. Moja cera jest wymagająca i nie każdy krem się dla mnie nadaje. Często mam przesuszoną twarz i szukam ratunku. Żel-krem na noc z serii Essentials przynosi mi ukojenie jakiego szukałam.


Seria Essentials to także krem na dzień oraz minutowa maska. Z całą pewnością sięgnę po nie. Zapraszam Was również na portal http://ambasadorka-kosmetyczna.pl/ gdzie i wy możecie się zgłosić do aktualnie testowanych produktów. 


Komentarze

  1. Dla mnie produkty Nivea sa idealne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że mogłaś poznać produkty za darmo i się do nich przekonać orz, że się tym dzielisz:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego kosmetyku, ale interesujacy jest.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.