Przejdź do głównej zawartości

Nauka godzin z Granna



Która godzina firmy Granna czyli nauka godzin poprzez zabawę. Gra jest przeznaczona dla dzieci w wieku 6-11 lat. Kuba jest na początku tego przedziału i zadania sprawiają mu jeszcze problem pomimo tego,że są różne poziomy trudności, a zaczęliśmy od najprostszego. Jesteśmy póki co na początkowym etapie poznawania zegara. Dzięki zadaniom możemy nauczyć dziecko godzin, ich poprawnego zapisu oraz odczytywania.  Cztery warianty rozgrywki dopasowane do wieku pomogą się uczyć i utrwalić wiedzę. Wszystkie warianty są ułożone tak, że można się bawić samemu lub w większej grupie. 


Zestaw zawiera:
-48 żetonów z godzinami
-20 żetonów z punktami
-4 dwustronne plansze gracza
- zegar z ruchomymi wskazówkami
-instrukcje


Najciekawszym elementem gry, który zaciekawił Kubę oraz Laurę jest zegar z ruchomymi wskazówkami. Postanowiliśmy rozpocząć naszą przygodę z nauką godzin z pierwszym wariantem gry czyli odczytywaniem godzin zapisanych na kartoniku i odpowiednim ułożeniu wskazówek zegara. Przy pomocy mamy daje radę i odpowiednio je ustawia. 



Jestem bardzo zadowolona z tego,że ten produkt trafił w nasze ręce. Pamiętam kiedy uczyłam się godzin z rodzicami. Ciężko było mi się ich nauczyć. Jako dyslektyk i anty talent matematyczny myliłam cyferki, nie potrafiłam zapamiętać ustawienia wskazówek. Największą trudność sprawiały mi godziny z minutami np. 14:32, 18:28. Nie umiałam odczytać godzin, minut. Kiedy już się nauczyłam odczytywać to nagle się okazało,że np. 14.45 to za piętnaście trzecia,a ja nie mogłam znów tej nowości zapamiętać.  Długo trwało moje uczenie się, rodzice tracili cierpliwość. Wraz ze wzrostem ich zdenerwowania ja się zniechęcałam i myślałam jaka to beznadziejna jestem. Takiej prostej rzeczy nie umiem! W końcu się nauczyłam, ale tego co musiałam przeżyć nie zapomnę.. 
Zastanawiałam się jak nauczyć moje dziecko aby nie musiało siedzieć godzinami, płakać i się zniechęcać. Z pomocą przyszła mi ta gra. Dzięki niej zaoszczędzę Kubie przykrych wspomnień. 


Póki co utknęliśmy na ustawianiu wskazówek zegara według podanych godzin. Nie śpieszy się nam jednak. Mamy czas,a dzięki grze "Która godzina" damy radę się nauczyć bez niepotrzebnego stresu. 


Grę Która godzina możecie kupić TUTAJ
Zapraszam również na stronę http://www.granna.pl/

Komentarze

  1. Gram bardzo ciekawa i do tego edukacyjna😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna gra :-) widzę, że rozgrzewa :-) bo Kubuś się rozebral :-)
    Lubię takie gry które nie tylko bawia ale i ucza

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze.że świetna gra. Moj syn za maly, ale brat wkrotce ma urodziny. Lubie robic takie prezenty. Zabawa i nauka w jednym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.