Przejdź do głównej zawartości

Zott Natur jogurt naturalny z dodatkami


Po raz kolejny miałam możliwość wzięcia udziału w przetestowaniu produktów dzięki Trnd. Poprzednio były to pieluszki Pampers i nowe jogurty Jogobelli. Tym razem w paczce Ambasadorki znalazły się jogurty naturalne z dodatkami, przewodnik ambasadorki oraz trzy torby na zakupy. Właściwie to ambasadora bo to P. się zgłosił. Jogurty trzeba było zakupić samemu, a następnie wgrać paragon na specjalnie przygotowaną platformę do zwrotu kosztów.  Pod koniec kampanii pieniądze są zwracane. W ramach projektu można było zakupić 32 jogurty na łączną kwotę 55 zł. 16 sztuk dla siebie i 16 dla rodziny, przyjaciół czy znajomych. 



Udało się mi zakupić wszystkie 8 smaków.  W przewodniku znajdowała się informacja, że znajdują się one w sklepach obok jogurtów naturalnych. Niestety w E. LECLERC tak nie było. Kilka razy przeszłam półki, aż je znalazłam gdzieś obok smakowych jogurtów.  Kupiłam wszystkie jakie były : 16 sztuk. Z tego co zauważyłam i przeczytałam w innych recenzjach Zott Natur był trudno dostępny.  Również i my nie dokupilismy pozostałych sztuk. W żadnym sklepie obok nas ich nie było. 



Jogurty Natur ze względu na dodatki można podzielić na dwa typy:

-Z musem owocowym: rajska brzoskwinia, słoneczna truskawka, słodka jagoda, soczysta wiśnia 

-Z musli: czekolada-banan, chrupiące miodowe, tropikalne, orzechowe 



W naszym domu rzadko jada się jogurty naturalne. P. za nimi nie przepada, smakują dla niego jak śmietana. Kuba woli owocowe, a ja ryż na mleku z polewą. Postanowiłam jednak spróbować przekonać domowników do zjedzenia Zott Natur. Jeśli chodzi o smak samego jogurtu to nie wyróżnia się na tle innych produktów. Dodatki są za to smaczne. Te z musli są podobne jak w Jogobella breakfast. Po połączeniu otrzymujemy jogurt smakowy np. Jagodowy lub z musli np. orzechowym.

Smaczne lecz nie są to nasze smaki. Miałam wrażenie, że mus wiśniowy jest kwaśny, a musli orzechowe nie ma smaku. Pojemniczki zarówno z jogurtem jak i dodatkami są bardzo małe. Jedyny jaki naprawdę mi smakował to ten z musli tropikalnym. Reszta nie zrobiła na mnie wrażenia. Wolę jednak zakupić Jogobelle breakfast czy 8 zbóż.  


Komentarze

  1. Ja niekoniecznie za nimi przepadam, znaczy jadłam jagodowy bo kocham jagodowe serki jogurty itp. Nie podeszli mi. Czyli tak jak Pani .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, ze to przeczytalam, bo juz chcialam sie skusic . STEFANIA KUPCZAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się udało dostać do testów po raz pierwszy. Smaczne ale małe i nie są rewelacyjne. Wolę jednak fantasie. Ja goda

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa bycie ambasadorem...sama jestem i dobrze mi to wychodzi. Tu masz możliwość probowania, testowania, nawet zanim wyjdą do świata sklepowego. Jogurty zott smakowałam i przypadku najbardziej do gustu moich dzieci- a to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bardzo mi smakują te jogurty ,najbardziej lubię Jogobelle 8 zbóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To lubię - szczerze, rzetelnie bez przerostu formy (zdjęć) nad treścią...
    A w efekcie - chyba jednak będę dalej szukała swojego jogurtowego ideału :)
    Na razie królują jogurty marki Muller oraz Magda (bardzo trudno dostępne niestety)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubie jogurty. Z pewnoscia wszystkie by mi smakowaly

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.