Przejdź do głównej zawartości

Allergoff w walce z alergią!


Allergoff to produkty przeznaczone dla alergików. Są idealnym wsparciem terapii chorób skóry, a także pozwalają walczyć z alergenami kurzu domowego. Dzięki tym preparatom skutecznie zredukujemy poziom alergenów w domu poprzez co zmniejszymy symptomy alergii. 


Kurz domowy zawiera niemal wszystkie znajdujące się w domu alergeny. Te bezpośrednio związane z kurzem są przyczyną schorzeń alergicznych. Neutralizator alergenów kurzu domowego w postaci sprayu jak i płynu do prania pomoże w pozbyciu się znacznej ilości alergenu.


Produkty z serii Allergoff atopy zadbają o skórę dziecka: wspierają naturalne procesy regeneracyjne zachodzące w skórze, wspomagają odbudowę naturalnej bariery ochronnej skóry, intensywnie nawilżają i natłuszczają skórę bez uczucia lepkości.

Czy są z nami mamy małych alergików?


Alergia to epidemia naszych czasów. Ponad 70% dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym cierpi z jej powodu. 

Najczęściej występujące alergeny wziewne to:
-alergeny roztoczy kurzu domowego 
-pyłki roślin 
-alergeny zwierząt domowych 
-alergeny grzybów pleśniowych

Allergoff atopy to seria wyrobów medycznych bogatych w składniki, które powlekają wrażliwą skórę, tworząc na jej powierzchni nawilżająco-natłuszczającą barierę ochronną. Dzięki temu produkty te łagodzą świąd, pieczenie oraz ogólny dyskomfort. Nie zawierają parafiny, surowców ropopochodnych, substancji zapachowych, barwników ani parabenów. 

Mogą być stosowane do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry dziecka już od 1-go miesiąca życia. 


Neutralizator alergenów kurzu domowego w postaci płynu do tkanin neutralizuje i usuwa alergeny w tkaninach. Zalecany jest w terapii chorób pasożytniczych skóry. Obniża także ryzyko przeniesienia kleszczy w środowisko domowe. Działa ochronie przez miesiąc. Skuteczny podczas prania w temperaturze poniżej 60 stopni. 


Neutralizator alergenów kurzu domowego w sprayu neutralizuje alergeny kurzu domowego, jest bezpieczny i łatwy w użyciu. Jednorazowe użycie zapewnia 6 miesięcy ochrony, a jego skuteczność została potwierdzona badaniami. Wspomaga leczenie objawów choroby alergicznej i astmy oskrzelowej. 


Laura ma nietolerancję laktozy, która na szczęście nie jest zbyt groźba. W jej przypadku objawia się tylko bólem brzucha i biegunkom ale tylko po większej ilości laktozy. W zeszłym roku wyskoczyły jej na całym ciele krostki, zrobiła się cała czerwona, spuchły jej dłonie, nogi i oczy.. Dermatolog stwierdził  że ma atopowe zapalenie skóry. Ciągle się drapała, płakała, w nocy się budziła. Nic nie przynosiło ulgi oprócz zastrzyków.  To był dramat. Żałuję że wtedy nie miałam produktów Allergoff. Na szczęście od tamtej pory nie ma żadnych skórnych problemów. Allergoff zadba by to się już nie powtórzyło. 


Komentarze

  1. Dziękuje za super wpis i mam nadzieję, że sytuacja już nigdy się nie powtórzy u Laury! Życzę zdrowia, a produkty Allergoff, nawet bez AZS pozwalają utrzymać w świetnej kondycji skórę, niejednokrotnie narażoną na agresywne składniki w używanych produktach, zanieczyszczenie środowiska, zbyt częste stosowanie chemii...

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam te kosmetyki są rewelacyjne. Neutralizator zakupiłam ostatnio. Polecam każdemu alergikowi, osobom z problemami skórnymi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i moja córka również mamy nietolerancję laktozy. Córce zdarza się właśnie miewać problemy skórne jak zje za dużo czegoś, czego nie powinna. Chyba muszę wypróbować :) Zapraszam także na mojego bloga: http://logotrzcinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydały by się u nas . Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny artykuł. Alergie nie są mi obce. Sama jestem alergiczką , mam problemy ze skórą. Stosowałam już różne kosmetyki. Ich działanie trochę pomogło ale nie do końca idealnie.
    Dziękuję za poradę. Z przyjemnością skorzystam z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgorzata Gromek10 lutego 2019 18:48

    Kosmetyki wspaniałe. A dla córeczki dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te kosmetyki ale jeszcze nie testowałam. Myślę że musze to nadrobić bo wszędzie się teraz o nich mówi. I posiadają gwarancje działania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty, dobrze że nie mam alergików w domu

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety też okres pylenia jest dla mnie dramatem, i nasila sie alergia. Ja mam alergie już dobrych kilka lat i jestem zmuszana do stosowania co jakiś czas, nowych rodzajów tabletek. Muszę powiedzieć, że nie trafiłam jeszcze na idealny produkt, ale w tym roku spróbowałam Allegre https://baza-lekow.com.pl/allegra-lek-ulotka-chpl-opinie-dawkowanie/ i na razie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alergia to nic przyjemnego. Bardzo często pojawiają się objawy ze strony oczu np. zapalenie spojówek co charakteryzuje się nieprzyjemnymi dolegliwościami niestety :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.