Przejdź do głównej zawartości

Niezwykłe cuda od Cotton Ball Handmade Szczecin


Cotton Ball Handmade Szczecin to miejsce, w którym znajdziecie ręcznie tworzone cuda z kordonków. Są to nie tylko łańcuchy z kulami Cotton Ball ale także świeczniki na tealighty własnego pomysłu , bombki, wielkanocne jajka, abażury oraz całe lampy. Produkty te są niepowtarzalne. Nie spotkałam takich nigdzie indziej. Widziałam już łańcuchy, bombki czy proste okrągłe abażury ale nie widziałam by ktoś tworzył wizję klienta: Minnie do pokoju córeczki czy inną, dowolną wymarzoną postać z bajki. Cotton Ball Handmade Szczecin tworzy także całe lampy! W ten sposób możecie nadać swojemu wnętrzu wyjątkowego wyglądu. Marzy Wam się arbuz? Nie ma problemu. Marzyłam o arbuzowych lampkach i takie dostałam. Są nawet ładniejsze niż sobie wyobrażałam. Warte uwagi są też świeczniki. Są piękne, niepowtarzalne, nadają się na każdą okazję. Sprawią, że wnętrze stanie się wyjątkowe.



Bez wątpienia by tworzyć takie cuda trzeba mieć talent.
Każde zamówienie możecie spersonalizować, dogadać szczegóły. W przypadku łańcucha z kulami wybrać jego długość: 10/20/30 kul w rozmiarach S lub M - S to kule o średnicy ok. 6-7 cm, M - 8,5-9,5 lub na życzenie łańcuchy mogą być dłuższe oraz barwę światła ( ciepła lub zimna barwa). Macie możliwość wymyślić własny projekt i otrzymać lampki jakich nie będzie miał nikt. Każdy łańcuch zasilany jest na baterie co pozwala umieścić go w dowolnym miejscu np. na ścianie, półce czy w wazonie. Poprzez wybór wielu kolorów nadają się deo każdego wnętrza, spodobają się każdemu i idealnie nadają się na prezent. 
Jestem pełna podziwu dla produktów jakie są tutaj tworzone. Widać, że jest w nie włożone całe serce.


Miałam przyjemność poznać jeden z ręcznie wykonanych produktów. Wykonany został specjalnie dla mnie. Marzyły mi się kule w kolorach arbuza. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Nie spodziewałam się, że kule będą mieć pestki! Była to dla mnie niespodzianka. Dzieci po odpakowaniu paczki od razu krzyczały: co to, jakie fajne, to dla mnie? Kolory idealnie zgrywają się z arbuzami na firance. Pestki dodają uroku i letniego klimatu. Jest to owoc, który uwielbiam, mam bzika na jego punkcie i mogłabym mieć go wszędzie. Nie spodziewałam się, że dostanę łańcuch kul tak idealnie pasujących do mojego uwielbienia do tego owocu.


Mój łańcuch składa się z 10 kul w rozmiarze S czyli z kul o średnicy około 6-7 cm. Wybrałam lampki o barwie zimnej gdyż takie bardziej pasowały do kuchni.  


Mój parapet zyskał niepowtarzalną ozdobę, kuchnia nową dekorację, a ja światło dzięki któremu mogę wejść do kuchni bez zapalania dużej lampy świecącej córce prosto w oczy. Światło jest delikatne ale wystarczające. 


Produkcja łańcucha nie trwała długo. W trakcie omawiane były ze mną wszelkie szczegóły: dobór koloru, wybór barwy światła. Kontakt bardzo przemiły. Pani jest niezwykle pomocna, doradzi i pomoże przy urzeczywistnieniu wizji siedzącej Wam w głowie. W końcu w bardzo krótkim czasie Cottonki były u mnie. Po wyjęciu ich nie mogłam wyjść z podziwu i do tej pory nie mogę. Są piękne. Idealnie wykonane. Perfekcyjne!

Jeśli poszukujecie produktów wykonanych z dbałością o każdy szczegół, w które jest włożone serce to zapraszam Was właśnie tutaj. Tak wyjątkowych produktów nie widziałam nigdzie. 

Komentarze

  1. Cuda to fakt ! Ja mam łańcuch w odcieniach szarości w pokoju Córki i prezentuje się znakomicie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczniki ! Dla mnie numer jeden do salonu, a do pokoju córki Minnie ❤️
    Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne i dodają wiele uroku

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampa z myszką Miki po prostu rewelacja.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną ofertę mają. Orginalne wszystko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.