Przejdź do głównej zawartości

Allerco krem przeciw odparzeniom i emulsja



Po kilku dniach testowania postanowiłam wyrazić swoją opinie na temat kremu ochronnego przeciw odparzeniom oraz emulsji do kąpieli Allerco Emolienty. Zacznę od kremu. Postanowiłam go porównać z kremami, których używamy.



Nivea baby, Sudocrem i Allerco



Kremy nałożyłam według kolejności ze zdjęcia: Nivea baby, Sudocrem i Allerco. Wszystkie trzy mają podobną konsystencje ale Allerco bardziej przypomina Sudocrem. Nivea baby pachnie i się trochę lepi. Krem ochronny przeciw odparzeniom Allerco pozbawiony jest zapachu, nie lepi się i co można nawet zauważyć na zdjęciu lepiej się wchłania niż pozostałe. Na początku wąchałam krem w opakowaniu i nie miał zbyt przyjemnego zapachu. Później wąchałam sam krem i stwierdziłam,że to nie krem,a opakowanie nieprzyjemnie pachnie. Kolejną wyróżniającą go rzeczą jest innowacyjny skład. Zawiera on bowiem Molekułe Regen7. Jest to substancja czynna chroniona prawem patentowym i jest obecna tylko w produktach firmy Pharmena. Krem ochronny przeciw odparzeniom można stosować u osób ze skórą suchą, wrażliwą, atopową i skłonną do podrażnień oraz alergii. W naszym przypadku się sprawdził. Jednak musieliśmy na początku włączyć maść apteczną gdyż w momencie rozpoczęcia testu córka miała bardzo duże odparzenia. Przyjrzałam się również cenie ponieważ myślałam,że dużo kosztuje ale zostałam mile zaskoczona. Cena ok. 25 zł. Nie jest to mało ale też nie duży wydatek. Krem jest wydajny- dużo go nie ubyło.


Emulsja do kąpieli 


Użyłam emulsji do kąpieli podczas mycia dwójki dzieci oraz podczas kąpieli dla siebie. Emulsja ma fajną konsystencje mleczka. Ma duże opakowanie i jest bardzo wydajna. Nie posiada substancji zapachowych ani parabenów. Woda podczas kąpieli z dodatkiem emulsji zrobiła się biała. Nie zauważyłam jednak żadnego spektakularnego efektu. Według opisu powinna skutecznie i łagodnie oczyszczać skórę zapewniając prawidłową higienę i wielogodzinne uczucie czystości i odświeżenia, a także zmniejszać skłonność do podrażnień, nawilżać i natłuszczać. Cena ok. 30 zł. Może potrzeba dłuższego okresu by zauważyć efekty więc stosujemy ją dalej :)




PODSUMOWUJĄC
Uważam,że krem ochronny przeciw odparzeniom Allerco jest bardzo dobrym produktem godnym polecenia. Co do emulsji ciężko jest mi się wypowiedzieć. Nie zauważyłam oznak nawilżenia. Opakowanie jest wydajne,a konsystencja mi odpowiada. W naszym przypadku póki co się nie sprawdza.  




Komentarze

  1. My także testujemy allerco i jesteśmy zadowoleni z skuteczności są to produkty godne polecenia dla dzieci już od 1dni życia a także dla dorosłych więc polecam wszystkim .

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie nie udalo dostać do testów. w sumie na streetcom jeszcze nigdy nic nie testowałam. moj chlopak teraz sie dostał do kampanii tyskie i czekamy na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw i powiem szczerze że lubię takie testowanie porównawcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego kremu ani emulsji...bo nigdy nie była nam potrzebna....używam jeden sprawdzony krem ;) RENATA SNOCH

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką dokładnie ma konsystencję ten krem Allerco? Bo zakupiłam w aptece i wygląda dziwnie. Na wierzchu jest jakby popękana skorupa, a sam krem wygląda jakby był lekko ścięty i są w nim grudki, które widać też przy smarowaniu. Zastanawiam się, czy nie jest jakiś zepsuty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też tak wyglądał i miałam to samo odczucie ale był w porządku.

      Usuń
  6. Przydatny wpis. Nowe rzeczy już wiem dzięki niemu :)
    Swietne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.