Przejdź do głównej zawartości

Lakiery hybrydowe La Rosa


Marka La Rosa to najwyższej jakości produkty przeznaczone do wykonywania makijażu, stylizacji paznokci oraz depilacji. Są to kosmetyki wyjątkowe – stworzone, by upiększać, pielęgnować, dodawać blasku, wydobywać piękno, które, co oczywiste, tkwi w każdej kobiecie. Ich wyjątkowość to połączenie wysokiej jakości i wszechstronności. 




Chcę Wam przedstawić produkty do stylizacji paznokci, a konkretnie lakiery hybrydowe, bazę oraz top. W ofercie jest mnóstwo kolorów! Naprawdę ciężko mi było się zdecydować. 

W końcu wybrałam:
Lakier hybrydowy nr 019 w kolorze fioletowo-jagodowym
-Lakier hybrydowy nr 057 w kolorze granatowym wpadającym w czerń
Lakier hybrydowy nr 097 w kolorze intensywnego fioletu.

Odcienie są takie jak przedstawiono je na stronie czy nakrętkach. Natomiast opis dla lakieru nr 097 jest nietrafiony. Kompletnie nie przypomina fioletu. :)  

Lakiery mają pojemność 10 ml. 


Od niedawna mogę się cieszyć nienagannym manicure własnego wykonania! Zawdzięczam to firmie La Rosa oraz przesyłce jaką od nich otrzymałam. Zawierała ona trzy lakiery hybrydowe, których kolory sama wybrałam, bazę oraz top. 
Produkty te już wypróbowałam i stwierdzam, że są świetne. Kryją bardzo dobrze, a kolory są takie jak je przedstawiono na zakrętkach czy na stronie. Do tej pory miałam styczność z pewną firmą na "S" i gdy chodziłam do koleżanki wykonującej paznokcie czy do salonu gdzie używano tej firmy, kładziono mi 3/4 warstwy lakieru.. Nie wiem czy to wina danych odcieni ale lakiery były bardzo rzadkie i słabo kryły.. Teraz dzięki La Rosa mam dwie cienkie i idealnie kryjące warstwy!




Na zdjęciu moje pierwsze w 100% samodzielne wykonanie hybryd lakierem 019. Tak, wiem, że zalałam skórki ale muszę dojść do pełnej wprawy. To samo z malowaniem wzornika. Pierwsze koty za płoty, wszystko z czasem będzie perfekcyjne! Mogę Wam zdradzić ,że gdy minęły dwa tygodnie to oprócz widocznego odrostu nie było żadnych innych mankamentów. Lakier się dobrze trzymał i nie odpryskiwał.


Kolejne paznokcie były już bardziej perfekcyjne! Do tego manicure użyłam dwóch kolorów: 019 oraz 097. 


Po dwóch i pół tygodnia wciąż trzymają się, powoli zaczynają odpryskiwać więc czas by zmienić manicure na nowy! :) 


Uważam, że lakiery La Rosa są bardzo dobrym produktem. Są trwałe, mają intensywne odcienie, odpowiednią gęstość. Świetnie się na nich pracuje :) Polecam Wam drogie Panie jeśli chcecie się cieszyć ładnym manicure dłużej niż tydzień. 

Produkty te znajdziecie na: http://futurosa.net/

Komentarze

  1. Kolorki lakierów hybrydowych z firmy La Rosa są piękne i ładnie wyglądają na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolory moja żona lubi takie wrzosowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentują !
    Ja się niedawno zaczęłam bawić z hybrydami, dlatego jestem ciekawa opinii.
    Znane marki na S niekoniecznie mi odpowiadały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra recenzja. Lakiery są świetne 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze że są trwałe ale i pieknie się prezentuja

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.