Przejdź do głównej zawartości

Spersonalizowane produkty od Haftonline.pl


Haft Nadruki Gadżety Haftonline.pl w swojej ofercie posiada kubki, poduszki, kocyki, ręczniki, dewocjonalia czy odzież roboczą. Wszystkie dostępne produkty można spersonalizować. Oprócz tradycyjnego haftu jest także fotohaft, który pozwala umieścić haft zdjęcia na płótnie w hafcie liniowym. Jest to haft skrupulatnie przygotowywany. Projekt jest dostosowywany również pod względem podcieni na zdjęciu oraz dodatkowo umieszcza się tym samym haftem wytwarzany tekst. Haftonline.pl oferuje również nadruk logo firmy.

 Jest to idealne miejsce, w którym kupicie produkty na własny użytek lub na prezent. 



Miałam możliwość zapoznać się z asortymentem firmy i złożyć zamówienie. Wybrałam ręcznik z własnym haftem. Marzył mi się arbuz. Ręcznik z własnym imieniem miałam ale z moim ulubionym owocem nie widziałam nigdzie. Haftonline bez problemu zrealizowało moje zamówienie. W bardzo szybkim tempie miałam produkt u siebie. Haft jest bardzo ładny i porządnie wykonany, ma żywe kolory. Wystarczyło, że przesłałam grafikę. Jeśli chcielibyście zamówić podobny produkt, a nie wiecie jakie zdjęcie przesłać to TUTAJ znajdziecie wytyczne. Po przesłaniu grafiki otrzymałam do akceptacji projekt. 


Jeśli chodzi o sam ręcznik to jest duży ( 140x70) i z cienkiego materiału czyli będzie szybko wysychał co pozwoli mi go zabrać np. na plaże. W dotyku jest bardzo miękki.

Jestem bardzo zadowolona z wyglądu oraz jakości produktu.

 Mam również dla Was rabat, który pozwoli zamówić produkty spersonalizowane według waszego pomysłu. Rabat 23%, kod: ROMA2017




Zapraszam Was serdecznie https://haftonline.pl/ 

Komentarze

  1. Uwielbiam takie spersonalizowane przedmioty .Sami decydujemy jak ma taki ręcznik wyglądać. Jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

:)

Popularne posty z tego bloga

Almar- świat ręczników

Almar to sklep internetowy, w którym znajdziecie nie tylko ręczniki ale też poduszki, kołdry i piękną pościel z satyny bawełnianej. Sami mamy taką pościel i jak najbardziej możemy polecić. Jeśli chodzi o ręczniki to mieliśmy okazję poznać dwa produkty tej firmy: ręcznik kąpielowy Chloris oraz ręcznik do rąk Kaliope.  Sklep: http://www.almar.waw.pl/ Fanpage możecie odwiedzić klikając  TUTAJ

Vip Cosmetics - kosmetyki polskiej firmy!

Vip Cosmetics to polska firma działająca w branży kosmetycznej od 2008 roku. Jej wysokiej jakości produkty są dopasowane do potrzeb klientów. Poprzez współpracę z  Laboratorium Kosmetycznym Canexpol stworzono kosmetyki oparte na nowoczesnych, unikalnych recepturach zawierające składniki  najwyższej jakości.  Vip Cosmetics

Miód Malina Witamina naturalny syrop z witaminą C!

Miód Malina Witamina  to miejsce, w którym zaopatrzyć się możecie w domowej roboty produkty w tym syrop zawierający miód i dużą dawkę witaminy C. Jesienią często chorujemy i sięgamy po tabletki z tą witaminą. Niektóre dzieci nie chcą ich łykać. Syrop stworzony przez Miód Malina Witamina tak zaintrygował moje dzieci, że same upominają się o dolanie witaminy do herbaty. Zawiera dawkę odpowiednią i dl a dziecka i dorosłego.